Dat is al jaren zo niks nieuws onder zon , maar best daarvoor een nieuw topic openen . Hier gaat het over visvoer .Ja ik ben het spoor een beetje bijster moet ik zeggen![]()
Dat is al jaren zo niks nieuws onder zon , maar best daarvoor een nieuw topic openen . Hier gaat het over visvoer .Ja ik ben het spoor een beetje bijster moet ik zeggen![]()
Dat is al jaren zo niks nieuws onder zon , maar best daarvoor een nieuw topic openen . Hier gaat het over visvoer .

Ja dat ben ik ook zoals ik al aangaf en het wordt er niet makkelijker op zo.Ik ben het spoor bijster.
Ik heb vorige week bij bitiba nog voor 44 euro van Tetra besteld en dit lusten ze heel graag . dat voer van devisvoerwebwinkel echt niet. maar heb al meerdere mails gestuurd en gebeld. als ze wel versturen neem ik aan dat ze ook mail lezen.Wel bijzonder dat je zo van het ene “probleem” in het andere “probleem” rolt.
Of is er eigenlijk toch geen probleem ?
Huidige voer te duur …… oké meer voor betalen of alternatief zoeken.
Alternatief voer gevonden maar vissen eten het niet …….. voer weg geven / weg gooien en alternatief zoeken of meer betalen voor het voer dat je had.
Of denk ik nou te makkelijk ?
Maar je wil dus voer retourneren wat je al geopend en gebruikt hebt ?Ik heb vorige week bij bitiba nog voor 44 euro van Tetra besteld en dit lusten ze heel graag . dat voer van devisvoerwebwinkel echt niet. maar heb al meerdere mails gestuurd en gebeld. als ze wel versturen neem ik aan dat ze ook mail lezen.
Ja maar het zit in een plastic zakje wat ze er zelf in hebben gedaan . geen potje met seal of zegel dat verbroken is. ze hebben daar gewoon een bak met pillen die ze zelf in zakjes doen. dus wat maakt dit dat uit?Maar je wil dus voer retourneren wat je al geopend en gebruikt hebt ?
TS is dat al langer volgens mijJa ik ben het spoor een beetje bijster moet ik zeggen![]()
Andre ik denk dat dit voer van "eigen merk" niet een kapitaal kost en vaak moet je de porto van retour sturen zelf betalen. Ik zou er eens goed over nadenken of je al dit gedoe wel wil hebben voor die paar centen. Misschien kun je een ander er blij mee makenJa maar het zit in een plastic zakje wat ze er zelf in hebben gedaan . geen potje met seal of zegel dat verbroken is. ze hebben daar gewoon een bak met pillen die ze zelf in zakjes doen. dus wat maakt dit dat uit?

tja wat maakt het uit …. in de zin van iets gebruiken en het dan terug sturen in de hoop dat ze het niet merken ?Ja maar het zit in een plastic zakje wat ze er zelf in hebben gedaan . geen potje met seal of zegel dat verbroken is. ze hebben daar gewoon een bak met pillen die ze zelf in zakjes doen. dus wat maakt dit dat uit?
Dat klopt ook. Ik hou ook van afwisselend voeren en daar zit dan ook wel eens wat bij wat ze niet willen eten.Ik denk dat André vindt dat hij recht heeft op goed voer. En dan ben je geen schooier als je daarom vraagt.
Ik vrees alleen dat hij vergeet dat vissen net mensen zijn: de één is gek op voer A, en háát voer B, en bij de volgende is het omgekeerd....
Dus wat maakt dit dat uit?
Onder andere dat de kwaliteit niet meer gegarandeerd kan worden. Vocht en hoge temperaturen gaan ten koste van de kwaliteit.Ja maar het zit in een plastic zakje wat ze er zelf in hebben gedaan . geen potje met seal of zegel dat verbroken is. ze hebben daar gewoon een bak met pillen die ze zelf in zakjes doen. dus wat maakt dit dat uit?
Het interesseert mij helemaal niets wat andere erover denken. ik heb zojuist toch contact gehad met de winkel en een goed gesprek. hij kwam af met het verhaal dat vissen even moesten wennen en omschakelen bij nieuw voer maar dat vind ik onzin. voordat ik bv tabletten van Sera en Tetra ging voeren had ik ook andere tabletten die ze aten. en die nieuwe tabletten van Sera vlogen ze gelijk bovenop en lieten de oude liggen. dus daaraan moesten ze niet wenen dan? ook heb ik dit weekend nieuwe voertabletten in de dierenwinkel in de buurt gekocht . deze hadden ze ook nooit gehad en van het merk forixoriginals . nou hier vlogen ze dus ook meteen bovenop. het enige wat ik zelf kan ontdekken is dat de voertabletten van de genoemde merken allemaal erg sterk ruiken naar een soort kunstmest. en die van visvoerwebwinkel naar flauwe thee. ik denk dus dat het hem daar in zit. iets dat lekker is heeft geen tijd nodig om op over te schakelen. allemaal onzin. ja als je een kind iets geeft wat die niet lekker vind en er niks anders is gaat die ook vanzelf wel eten als die echt honger krijgt. maar zo werkt het natuurlijk in deze niet. ik geef mijn vissen liever pillen die ze direct lusten. die van forixoriginals waren 13 euro voor 500 pillen. dat is vele malen goedkoper nog dan bij die viswebwinkel. we hebben afgesproken dat ik ze terugstuur op eigen kosten en ik krijg het hele bedrag inclusief verzending dan terug. vind dat wel netjes van ze. en ik voel mij geen schooier. eerder een dief van mijn portemonnee als ik het niet terug zou sturen.Dat klopt ook. Ik hou ook van afwisselend voeren en daar zit dan ook wel eens wat bij wat ze niet willen eten.
Ik kan dat verder ook niet van te voren weten natuurlijk.
Maar iets terug sturen wat ik al gebruikt hebt gaat mijn trots te boven 🤷♂️
Nou gelukkig is het dan toch nog goed gekomen.Het interesseert mij helemaal niets wat andere erover denken. ik heb zojuist toch contact gehad met de winkel en een goed gesprek. hij kwam af met het verhaal dat vissen even moesten wennen en omschakelen bij nieuw voer maar dat vind ik onzin. voordat ik bv tabletten van Sera en Tetra ging voeren had ik ook andere tabletten die ze aten. en die nieuwe tabletten van Sera vlogen ze gelijk bovenop en lieten de oude liggen. dus daaraan moesten ze niet wenen dan? ook heb ik dit weekend nieuwe voertabletten in de dierenwinkel in de buurt gekocht . deze hadden ze ook nooit gehad en van het merk forixoriginals . nou hier vlogen ze dus ook meteen bovenop. het enige wat ik zelf kan ontdekken is dat de voertabletten van de genoemde merken allemaal erg sterk ruiken naar een soort kunstmest. en die van visvoerwebwinkel naar flauwe thee. ik denk dus dat het hem daar in zit. iets dat lekker is heeft geen tijd nodig om op over te schakelen. allemaal onzin. ja als je een kind iets geeft wat die niet lekker vind en er niks anders is gaat die ook vanzelf wel eten als die echt honger krijgt. maar zo werkt het natuurlijk in deze niet. ik geef mijn vissen liever pillen die ze direct lusten. die van forixoriginals waren 13 euro voor 500 pillen. dat is vele malen goedkoper nog dan bij die viswebwinkel. we hebben afgesproken dat ik ze terugstuur op eigen kosten en ik krijg het hele bedrag inclusief verzending dan terug. vind dat wel netjes van ze. en ik voel mij geen schooier. eerder een dief van mijn portemonnee als ik het niet terug zou sturen.
Netjes, krijg je de kosten van retour zenden nou ook terug? Is me niet helemaal duidelijk.Het interesseert mij helemaal niets wat andere erover denken. ik heb zojuist toch contact gehad met de winkel en een goed gesprek. hij kwam af met het verhaal dat vissen even moesten wennen en omschakelen bij nieuw voer maar dat vind ik onzin. voordat ik bv tabletten van Sera en Tetra ging voeren had ik ook andere tabletten die ze aten. en die nieuwe tabletten van Sera vlogen ze gelijk bovenop en lieten de oude liggen. dus daaraan moesten ze niet wenen dan? ook heb ik dit weekend nieuwe voertabletten in de dierenwinkel in de buurt gekocht . deze hadden ze ook nooit gehad en van het merk forixoriginals . nou hier vlogen ze dus ook meteen bovenop. het enige wat ik zelf kan ontdekken is dat de voertabletten van de genoemde merken allemaal erg sterk ruiken naar een soort kunstmest. en die van visvoerwebwinkel naar flauwe thee. ik denk dus dat het hem daar in zit. iets dat lekker is heeft geen tijd nodig om op over te schakelen. allemaal onzin. ja als je een kind iets geeft wat die niet lekker vind en er niks anders is gaat die ook vanzelf wel eten als die echt honger krijgt. maar zo werkt het natuurlijk in deze niet. ik geef mijn vissen liever pillen die ze direct lusten. die van forixoriginals waren 13 euro voor 500 pillen. dat is vele malen goedkoper nog dan bij die viswebwinkel. we hebben afgesproken dat ik ze terugstuur op eigen kosten en ik krijg het hele bedrag inclusief verzending dan terug. vind dat wel netjes van ze. en ik voel mij geen schooier. eerder een dief van mijn portemonnee als ik het niet terug zou sturen.
Ik vraag me alleen af of je misschien te veel voer geeft op een dag. Probeer eens een dag of 2 over te slaan en dan bijvoorbeeld 1 tablet per dag van het voer dat nieuw is via de webshop.Ik voer zeker meer dan alleen tabletten. ze krijgen hier elke dag diepvriesvier, tubifex ,bloedwormen. muggenlarven etc. ok vlokvoer en granulaat. maar bodem tabletten zijn ze helemaal gek op. de mollys pikken graag van de bodem.
Nog nooit gezien. bij mij altijd in een potje met afdek folie gesealt. bij Tetra ook maar dan met goudkleurig folie. maar goed heb hier weer mee geleerd en ik stuur alles terug. voortaan koop ik nog alleen maar merkvoer. er zit toch wel degelijk veel verschil in visvoer.Vorige week heb ik kleeftabletten gekocht van Sera. Die zitten verpakt in Blisters in een doosje. Dat is wel een oplossing. Maar ja de verpakking kost dan extra werk/geld
Nee ik krijg alleen de door mij betaalde verzendkosten terug waarmee de bestelling opgestuurd is. de kosten voor het terug zenden moet ik zelf betalen.Netjes, krijg je de kosten van retour zenden nou ook terug? Is me niet helemaal duidelijk.
Tuurlijk zit er verschil maar dat is met elk product.Nog nooit gezien. bij mij altijd in een potje met afdek folie gesealt. bij Tetra ook maar dan met goudkleurig folie. maar goed heb hier weer mee geleerd en ik stuur alles terug. voortaan koop ik nog alleen maar merkvoer. er zit toch wel degelijk veel verschil in visvoer.
Als het je niks interesseert wat anderen ervan denken…… waarom vraag je dan om een reactie….Het interesseert mij helemaal niets wat andere erover denken. ik heb zojuist toch contact gehad met de winkel en een goed gesprek. hij kwam af met het verhaal dat vissen even moesten wennen en omschakelen bij nieuw voer maar dat vind ik onzin. voordat ik bv tabletten van Sera en Tetra ging voeren had ik ook andere tabletten die ze aten. en die nieuwe tabletten van Sera vlogen ze gelijk bovenop en lieten de oude liggen. dus daaraan moesten ze niet wenen dan? ook heb ik dit weekend nieuwe voertabletten in de dierenwinkel in de buurt gekocht . deze hadden ze ook nooit gehad en van het merk forixoriginals . nou hier vlogen ze dus ook meteen bovenop. het enige wat ik zelf kan ontdekken is dat de voertabletten van de genoemde merken allemaal erg sterk ruiken naar een soort kunstmest. en die van visvoerwebwinkel naar flauwe thee. ik denk dus dat het hem daar in zit. iets dat lekker is heeft geen tijd nodig om op over te schakelen. allemaal onzin. ja als je een kind iets geeft wat die niet lekker vind en er niks anders is gaat die ook vanzelf wel eten als die echt honger krijgt. maar zo werkt het natuurlijk in deze niet. ik geef mijn vissen liever pillen die ze direct lusten. die van forixoriginals waren 13 euro voor 500 pillen. dat is vele malen goedkoper nog dan bij die viswebwinkel. we hebben afgesproken dat ik ze terugstuur op eigen kosten en ik krijg het hele bedrag inclusief verzending dan terug. vind dat wel netjes van ze. en ik voel mij geen schooier. eerder een dief van mijn portemonnee als ik het niet terug zou sturen.

en milieuvervuiling....Vorige week heb ik kleeftabletten gekocht van Sera. Die zitten verpakt in Blisters in een doosje. Dat is wel een oplossing. Maar ja de verpakking kost dan extra werk/geld
Mijn vissen krijgen 3x per dag. in de ochtend diepvriesvoer. in begin avond vlok, granulaat en tabletten. en dan later om 2300 uur vlok. granulaat en tabletten. ze eten alles heel snel op. de algeneters weten precies om hoe laat er gevoerd word en komen dan uit hun hol want die moeten heel snel zijn .alles is in no time weg.Ik vraag me alleen af of je misschien te veel voer geeft op een dag. Probeer eens een dag of 2 over te slaan en dan bijvoorbeeld 1 tablet per dag van het voer dat nieuw is via de webshop.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.