Wat is er nieuw

Waar kopen?

Nieuwtje

Member
Lid geworden
19 augustus 2022
Leeftijd
39
Waar koop je prijs/kwaliteit beste planten?
Ik ben in 2 aquarium winkels in de buurt geweest, maar vond het aanbod momenteel zeer beperkt.

Online kopen dan maar?
Maar dan zie je de planten niet op voorhand...
Waar kan je voor een goede prijs kwalitatief goede planten aankopen?

Zelf redelijk goede ervaringen met onderstaande 2, plantjes vaak vol en soms krijg je wat extra's. Verzenden duurt soms wat langer maar neem ik dan maar op de koop toe (blijft een hobby waar je geduld bij moet hebben) :

aquaplantsonline.nl
aquariumplantenshop.nl

Koop nauwelijks planten in de winkels, aanbod is vaak beperkt.
(heb geen aandelen in genoemde bovenstaande shops! :DD )

Ik bestel altijd bij aquarium-planten.com. Als je in de buurt van het westland woont, kan je er op zaterdagochtend ook langs gaan. dan kan je zelf de planten uitkiezen.

Aquaplants online goede ervaring mee

Ik bestel altijd bij aquarium-planten.com. Als je in de buurt van het westland woont, kan je er op zaterdagochtend ook langs gaan. dan kan je zelf de planten uitkiezen.
Dat is helaas verleden tijd. Het bedrijf heeft voor particulieren de deuren in het weekend gesloten wegens te grote drukte en overlast

Dat is helaas verleden tijd. Het bedrijf heeft voor particulieren de deuren in het weekend gesloten wegens te grote drukte en overlast
Dat is echt jammer, je voelde je net een klein kind in een snoepwinkel als je daar rondliep met een bakje.

Dat is echt jammer, je voelde je net een klein kind in een snoepwinkel als je daar rondliep met een bakje.
Zeker is dat jammer, ik kwam er ook graag. Met een bekertje koffie de mooiste plantjes uitzoeken. :thumbs:

Lokaal is hier de keuze, ondanks dat er twee speciaalzaken tegenover elkaar liggen, erg beperkt. Er kan wel op verzoek iets voor je besteld worden, dat heb ik ook wel eens gedaan en verliep vlekkeloos.
Het aanbod in soorten is lokaal beperkt en men heeft ook beperkte hoeveelheden per soortje op voorraad.

Aquaplantsonline, talloze keren besteld. Dik tevreden.

Eenmalig bij aquarium-planten.com besteld. Kwaliteit van enkele plantjes was minder dan dat ik van hun concurrent gewend was. Heb moeten reclameren waarop zij wel het aankoopbedrag van betreffende plantjes teruggestort hebben.

Dat laatste is dan natuurlijk ook weer positief. Andere planten sprongen er juist wat betreft kwaliteit / hoeveelheid uit.

Zou ik weer bij aquarium-planten.com bestellen? Ja. Er kan altijd een plantje tussen zitten wat beduidend minder is en ze hebben het erg netjes opgelost. En ze hebben net een ander assortiment dan hun concurrent, dus de moeite waard om te kijken wat hun aanbod is.

Aquaplantsonline ook altijd goede ervaringen mee

Ik wilde er juist morgenochtend weer eens gaan na een hele lange tijd. Erg jammer 🙁.
Wel blij dat ik het nu hier lees anders had ik voor een dichte deur gestaan.

Als ik alle reacties zo lees dan zijn de meeste planten die je online koopt wel goed al zal er best af en toe iets misgaan en dan is het vaak raadzaam om even contact op te nemen met de shop.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan