Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
waar vind ik een malawi krab? (Potamonautus orbitospinus)
Ik ben (ter voorbereiding) op zoek naar een malawi krab (potamonautus orbitospinus) maar kan ze tot nu toe nergens vinden. Heeft een van jullie misschien een idee waar ik deze krabben vandaan kan halen?
Mike , ze staan op de site van verduijn cichlids , is ook in de buurt dus . Staat bij niet op voorraad , maar wil dus zeggen dat ze hem wel kunnen bestellen .
Ik ben (ter voorbereiding) op zoek naar een malawi krab (potamonautus orbitospinus) maar kan ze tot nu toe nergens vinden. Heeft een van jullie misschien een idee waar ik deze krabben vandaan kan halen?
Mike , ze staan op de site van verduijn cichlids , is ook in de buurt dus . Staat bij niet op voorraad , maar wil dus zeggen dat ze hem wel kunnen bestellen .
Iemand een idee waar ik kan zoeken? Zijn er misschien mensen die iemand kennen die ze kweekt of gekweekt heeft? Professioneel of amateur, maakt niet uit.
Eventueel wil ik ook uitwijken naar duitsland, maar daar kan ik tot nu toe ook nog niemand vinden.