Waard?


Rayslu

Well-known member
Lid geworden
6 november 2019
Berichten
57
Hallo, heb een marktplaats afspraak staan voor een juwel rio 350, met helialux led en een day/night controller.. ik reis erheen en samen brengen we het dan naar mij. Volgens verkoper geen krassen.. vraag me af of het het waard is, lijkt me wel toch? Prijs is 300.
 
Jahoor klinkt prima.
Aangenomen dat het compleet is met meubel.
Helialux is “leuk” maar overgewaardeerd in mijn optiek, maar leuk dat het er bij zit
Bedankt voor het antwoorden! Het is niet compleet in de zin van inbegrip van een filter. En goed om te horen over Helialux. Denk dat het leukste voordeel in dit geval de schakelaar is die verschillende standen heeft.
 
Bedankt voor het antwoorden! Het is niet compleet in de zin van inbegrip van een filter. En goed om te horen over Helialux. Denk dat het leukste voordeel in dit geval de schakelaar is die verschillende standen heeft.
Intern filter zit er dus niet in?
Opzich is dat meer een voordeel als een nadeel.
Geeft je de ruimte om voor iets moois te kiezen
 
Hoe oud is de bak want nieuw is hij 600 zie ik. Prijs is niet extreem maar goed wat afdingen kan geen kwaad en dat is op MP ook gebruikelijk.

 
Hoe oud is de bak want nieuw is hij 600 zie ik. Prijs is niet extreem maar goed wat afdingen kan geen kwaad en dat is op MP ook gebruikelijk.

Maar heb je dan multilux of helialux?
 
Hoe oud is de bak want nieuw is hij 600 zie ik. Prijs is niet extreem maar goed wat afdingen kan geen kwaad en dat is op MP ook gebruikelijk.

Dat zou ik nog even moeten navragen.. maar daar kan makkelijk over gelogen worden..
 
Het betreft Helialux, maar volgens mij niet de nieuwste versie.. dus geen rood ofz? Niet al te veel verstand van.
 

Terug
Bovenaan