Waarom ??


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow we begrijpen je heel goed hoor. Althans, ik wel. Jij wil wel de lusten , niet de lasten. En je doet je honden niet opsluiten in een wc, maar je vissen wel. Duidelijk.
 
Ik zorg gewoon voor mijn vissen. Dus ik weet niet waar dat vandaan komt
 
Sharon_xx zei:
Al maanden dat betweterige gedoe....

Ik denk dat ze een derde gewoon niet accepteren.. Doen ze al vanaf het begin niet

Logisch,er is geen ruimte
 
Nee ook niet... Maar we weten het allemaal beter joh prima
 
we begrijpen je volledig, je bent stronteigenwijs meer dan dat is er hier niet aan de hand.
 
Sharon_xx zei:
Al maanden dat betweterige gedoe....

Ik denk dat ze een derde gewoon niet accepteren.. Doen ze al vanaf het begin niet

Als je een grotere bak hebt, dan kun je daar meer vissen in kwijt, minder risico op een pispaaltje, plus meer uitwijkmogelijkheden voor het getreiterde dier. Dit is gewoon zielig.
 
Ruimte zat
 
Sharon_xx zei:
Ik zorg gewoon voor mijn vissen. Dus ik weet niet waar dat vandaan komt

Dat doe je niet. Ze zwemmen in een miezerige 60 liter rond. Met z'n drietjes. Te veel maanvis, te weinig ruimte. Vier honden in een wc. Die vergelijking moet je even trekken en dan nog met droge ogen beweren dat je voor je vissen zorgt. Je zorgt niet voor ze.
 
Ik denk dat we klaar zijn,Sharon.
 
Jajoh ik ben stronteigenwijs..
 
Ik zorg ... wel voor mijn vissen
 
Okee , je hebt gelijk. Ik had het mis.
 
Jajoh ik en niet voor dieren zorgen zak ff gauw in de stront... Als ik ergens voor Zorg is het wel voor dieren.

Maar mensen tot ziens , mijn laatste minuten op dit forum zijn geslagen
 
Je bent te leuk voor woorden Sharon, maar waarom ben je nu zo boos dan?
Niemand scheld je hier uit, niemand veroordeel je, maar je wil het gewoon niet horen.
Wat denk je zelf dan, wat wil je horen.
Ik ga een poging wagen. Je verzorg je vissen prima, geen twijfel mogelijk, dus zijn er toch ook geen problemen.
Dat jagen oort er gewoon bij, ze kunnen ook nergens naar toe dan elkaar najagen in jou bakje.
Het is heel normaal dat ze dat doen in jou bakkie, de vissen weten niet beter.
Dus met jou goede zorg komt het allemaal goed.
Je hebt helemaal gelijk, wij zijn allemaal stapel gek, en jij weet het allemaal.
Dus tja, wat moeten we er verder nog van zeggen, behalve, heel veel succes hoor med.
Komt vast vanzelf helemaal goed!
 
Zullen we er een punt achter zetten. :6
Dit is zonde van de ruimte,en topic vervuiling. :deal:
Blijft een wellus-nietus spelletje.
 
Sharon_xx zei:
Jajoh ik en niet voor dieren zorgen zak ff gauw in de stront... Als ik ergens voor Zorg is het wel voor dieren.

Maar mensen tot ziens , mijn laatste minuten op dit forum zijn geslagen

Zeg, ik heb niet met je geknikkerd dame.
 
Bah al dat sarcastische gedoe allemaal lekker volwassen.

Zoals ik in mijn vorige bericht al zei Aju paraplu
 
@ Sharon: Lees je eens in, de antwoorden hierboven, en op t net. Dan zie je misschien in dat ze hier niet treiteren, maar dat jij echt fout zit.
Volgens mijn heb je meer issues dan je vissen want zoals je al aangaf: "Maar waauuww ik zou eens begrepen worden".

@ de rest: Laat het gewoon gaan. Dit lost niks op, de antwoorden zijn er maar ze wil ze niet horen. Discussie zonder einde.

Zoals Mondeo al aangaf zijn we volgens mij klaar en lost verder gekibbel niets op.

Succes Sharon en ook succes voor je maanvissen, ze zullen het nodig hebben !
 
Bertus zei:
Zullen we er een punt achter zeten.
Dit is zonde van de ruimte,en topic vervuiling.
Blijft een wellus-nietus spelletje.
Nietus ;-)

En goed idee.
 
Nee inderdaad ik ook niet met jou
 
Bertus zei:
Zullen we er een punt achter zetten. :6
Dit is zonde van de ruimte,en topic vervuiling. :deal:
Blijft een wellus-nietus spelletje.

:thumbs:
 
Dag Sharon Dobbelaar.
Wij zijn KLAAR.
 
Veel succes Sharon!!
 
Inderdaad ik zeg Laterzz en zoek het allemaal lekker uit ...

Leuk joh maanden lang negativiteit horen..
Tis niet raar hoor dat ik steeds chagarijniger word
 
We zijn inderdaad klaar.. Prettig leven verder.. Ga maar iemand anders op zijn zenuwen werken
 
als je dat denk heb je echt geen flauw idee wat 'zorgen voor' betekent.

In de topic zijn mensen met jarenlange ervaring jou aan het vertellen dat je maanvissen in een te kleine bak zitten, jij kiest er voor om deze mensen min of meer recht in het gezicht uit te lachen en het advies totaal te negeren en dat terwijl jij een beginnertje bent. als jij het zo goed denkt te weten kom dan eens met een argument waarom jij denk dat maanvissen prima in een 60 liter bak kunnen.

jij zegt dat je goed voor je vissen zorgt.
echter, een van de belangrijkste aspecten van verzorging is de huisvesting en daar ga jij al compleet de mist in. dus nee zolang de huisvesting niet op orde is zorg jij niet goed voor je vissen.
 
Ik zei al aju paraplu Ik verwijder mijn profiel en ben dr klaar mee ga iemands anders zn trots afzeiken
 
Mensen, laten we gewoon stoppen en niet meer reageren, je jaagt haar met alle goede bedoelingen meer en meer op de kast, ik denk dat er meer met Sharon aan de hand is dan we denken, en is dit dus zinloos. :stop: :stop: :stop:
 
Toch iemand die denkt dat er met mij persoonlijk meer aan de hand is , toevallig is dat inderdaad waar
 
Jawel maar als iedereen maar denkt dat ik het leuk vind zo te reageren
 
Dat is oprecht heel vervelend Sharon, maar daar is dit de plek niet voor. Ieder huisje heeft zijn kruisje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan