Wat is er nieuw

wat als je al het advies negeert

• Onderwerp starter Onderwerp starter lotus1
  • Startdatum Startdatum
L

lotus1

Guest
Ik weet niet of ik hier goed zit , anders hoor ikhet wel Hier veel gelezen hebben over de zelf te zaaien aquarium planten zaadjes en het negatief advies hiervan .......heb ik toch mijn scapers tank hiermee ingezaaid. Resultaat. ....niks. Nu is mijn vraag moet ik al die zaadje verwijderen ivm het rotten of kan ik er een laagje soil erover doen ?

Groetjes Marion

Lijkt me een onbegonnen werk om al die zaadjes eruit te peuteren.
Gewoon een laag soil erover. Gaat misschien wel iets rotten, maar dat word uiteindelijk alleen maar voeding voor je plantjes. Zou voor de zekerheid dan wel je waterwaardes regelmatig controleren.

Jammer maar ik was er al bang voor na mn eigen slechte ervaringen met die zaadjes. Maar goed wie niet waagt wie.............................

Bedankt voor je snelle reactie . Nu maar plantjes bestellen en net een pincet aanplanten.

Niet altijd wat je ervan verwacht Antje want ik bestelde een keer zaadjes en het enige wat ik eruit kreeg was gras. Ok er kwam iets op maar goed dat was niet de bedoeling dus.

Ze liggen boven water op een vochtige ondergrond. En ik hou ze vochtig

Soms zijn er ook matjes te koop. dat groeit mooi uit en geen gepruts met een pincet.

Hey laat ik zoiets nu ook gezaaid hebben . Bedankt voor de tip.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan