Wat is er nieuw

Wat doen mijn slakken?

• Onderwerp starter Onderwerp starter DorkV89
  • Startdatum Startdatum
D

DorkV89

Guest
Iemand enig idee waar deze slakken mee bezig zijn?

[video]vrC_JCRKT9I[/video]

Ik kan het moeilijk zien omdat ik het beeld niet groot krijg. Dus ik doe maar een poging.
Als het er 2 zijn dan paren ze wellicht????

Dat zal het ook wel zijn vermoed ik, alhoewel ze zelf de muziek niet hebben uitgekozen vermoed ik.

Haha muziekje is van Youtube zelf. Maar is het toch paren?
Ik dacht dat deze hermafrodiet zijn?

Dat is geen paargedrag. Dat draaien zal meer komen doordat de onderste slak uit balans is door het extra gewicht van de slak bovenop. Ik roep ook maar wat hoor, lijkt mij het meest logisch. 😛

Dat dacht ik ook, maar tot mijn verbazing zag ik gisteren het een slak in zijn eentje doen;D
Maar blijkbaar iets wat dus niet veel voorkomt?

DorkV89 zei:
Dat dacht ik ook, maar tot mijn verbazing zag ik gisteren het een slak in zijn eentje doen;D

Draai je bepaalde muziek als ze dat gedrag vertonen 😀 😀

jessicapilon zei:
DorkV89 zei:

Draai je bepaalde muziek als ze dat gedrag vertonen 😀 😀

Nee niet in het bijzonder. Eens kijken als ik muziek draai of de moves veranderen😀

Het is een vrouw wat op een mannetje zit...en zoals gewoonlijk (zo aan het filmpje te zien) draait de vrouw er weer eens omheen 🙂
Achhh denk dat ze elkaar gewoon leuk vinden...dus je merkt het vanzelf wel...zie je een ooievaar voorbij vliegen.. weet je genoeg 😉 lol
Helena's zitten ook vaak op elkaar...zelfs als ze tegen de ruit opklimmen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan