Wat is er nieuw

Wat gebeurt hier?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ronald78
  • Startdatum Startdatum
128762_0_82_dsc_0006.jpg

Stikt van de vuurtjes.

Ronald78 zei:
Helaas voor deze bos dan 😉 Bedankt voor alle informatie en hulp vandaag, morgen na werk meld ik me weer met een update.

Is goed, Ronald. :thumbs:

Na goed spoelen kun je het wel gebruiken inderdaad. En misschien niet alles in 1 keer plaatsen: in plukjes, of slechts een paar kleine stekjes plaatsen. Dan is de kans op problemen echt nihil.

Maar je kunt ook proberen je zuurstofplanten als stekjes van andere hobbyisten te bekomen, dan is het sowieso safe.

Nou, de garnalen lijken het te hebben overleefd. Ik zie er zoals gewoonlijk maar een paar. Ik zie ook nergens dode garnalen liggen.

Vandaag heb ik nieuwe planten gekocht bij Diebo (fijn eikenblad varen). Dat gaat goed 🙂

Alexej zei:
Na goed spoelen kun je het wel gebruiken inderdaad. En misschien niet alles in 1 keer plaatsen: in plukjes, of slechts een paar kleine stekjes plaatsen. Dan is de kans op problemen echt nihil.

Maar je kunt ook proberen je zuurstofplanten als stekjes van andere hobbyisten te bekomen, dan is het sowieso safe.

😉 😉

Ronald78 zei:
Nou, de garnalen lijken het te hebben overleefd. Ik zie er zoals gewoonlijk maar een paar. Ik zie ook nergens dode garnalen liggen.

Vandaag heb ik nieuwe planten gekocht bij Diebo (fijn eikenblad varen). Dat gaat goed 🙂

Je kan nog een aantal garnalen extra kopen,is de kans groter dat je er meer ziet! 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan