Wat heb jij op Vivarium gescoord?


Akwarium

Well-known member
Lid geworden
21 juli 2019
Berichten
1,569
Leeftijd
34
Van een heel aantal actieve leden weet ik dat ze naar vivarium zijn geweest dit weekend. Maar waar ik dan nog beniewd naar ben is waarmee iedereen is thuisgekomen? Dus wat heb jij op vivarium gescoord?
 
zelf ben ik zaterdag geweest en heb ik gekocht:

Hygrophila pinnatifida 1-2-grow.
Een mini bucephalandra
Glazen CO2 diffusor
Filter guard
Bodembemesting
Biodigest van Prodibio
 
Ik heb
2x L178b
1x L181

Bijna een L034 maar toch maar niet genomen.

Incognito zag ik jullie :D
Als ik de fotos van vorig jaren en smoelenboek moet geloven :D
 
Ik ben op zaterdag geweest en heb meegenomen

10 panda corydora
10 blue diamond neocardinia
2 aziatische waaierhandgarnalen
5 amano garnalen

Daarnaast heb ik mijn plantenbemesting weer aangevuld en wat voer gekocht.
Uiteraard heb ik nog een gokje gewaagd bij de tombola en daar had ik een steen,wat voer, een leghol en een luchtsteentje

Al met al was het dus een geslaagde dag
 
Ik ben zaterdag geweest:
- 3 gup vrouw
- 2 gup man
- Kienhout
- Thermostaat
- Plantenvoeding
- Skimmer
 
Leuk topic Akwarium! Ik ben er afgelopen zaterdag geweest en ben naar huis gegaan met wat grappige prijsjes uit de tombola van de Aquaforum Stand maar heb verder niets gekocht. Ik kwam er voor het eerst en had ook niet specifiek iets nodig. Ik ben vrij voorzien en heb vooral mijn ogen uitgekeken. Wat een prachtige beurs!
 
Ik ben vandaag met mijn vriendin geweest en we hebben genoten. We hebben onze ogen uitgekeken bij de mooie aquascapes en ik vond het hikari goudvisssenvoer waar ik naar op zoek was. Ik kreeg er handige vershoudbusjes bij en een bordje " we love Hikari" voor in het aquarium :D . Bij voervoorvis vond ik spirulinatabletten en zijderupsen, die kunnen mooi in die vershoudbusjes. En ik vond een mooie sluierstaart sleutelhanger voor aan mijn rugzak.

Mijn L010 Brownie gaat dinsdag verhuizen naar de bak van mijn vriendin, omdat de sluiers wat erg groot en lomp zijn, en Brownie nogal fragiel, en dus heeft mijn vriendin nog een maatje voor haar op de beurs gekocht. Die gaat vanavond in haar grote bak, waar ook al mijn ex cory's rondzwemmen. Zij gaat nu helemaal voor Zuid Amerika, en heeft flink wat planten ingeslagen.

Het was een ontzettend leuke dag, en we hebben ons prima vermaakt. O ja, en we hebben Ton Hageraats en volgens mij Serge ontmoet bij de vissencreche, was leuk!
 
IMG_20191103_203614.jpg


Als het aan mij had gelegen had ik nog een klein leger aan kweekbakken meegenomen. Vervoer- en sociaaltechnisch ging dat helaas niet. :D
 
Ik heb zaterdag de vivarium beurs bezocht. Mijn doel was om een keuze te maken in de aanschaf van nieuwe led verlichting. Op de beurs kon ik eindelijk mijn voorkeuren vergelijken met elkaar: JMB, Daytime Matrix en Aquagrow Uniq fs.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Daytime matrix verlichting. Nog niet binnen maar wel besteld!
 
Dit stuk hout.
0703EF85-8BB5-4F37-9DA9-0DE6CD928D7A.jpeg


Verder vond ik de omstandigheden van vele vissen ronduit belachelijk! dat dit mag.... uit principe niet eens wezen kijken.
 
Zaterdag geweest

50 catappabladeren
De pro flora van JBL
2 lobelia cardinalis erbij
En een portie rode muggenlarven :D

Verder Veel informatieboekjes en visitekaartjes

Ten slotte nog wat leden van mijn aquariumvereniging gezien en Ludger die hard aan het werk was en kennis gemaakt met TonHageraats, StefanC en Crash.

Gilles van plantedbox zag ik helaas niet. Iemand wel?
 
Ja, Stefan C was het die ik had ontmoet... plus familie, die ijverig meehielp in de vissencreche :thumbs:
 
Een fles bio green exit. Heb nog gezocht naar een PH druppeltest van JBL maar die was niet te vinden haha.
Verder nog wat info rijker over een inline CO2 diffuser
 
Ik ben zaterdag geweest en heb vooral veel spullen gekocht om nieuwe fotoseries te kunnen maken; een Ziss breeder box en 2 nieuwe opkweekbakjes met sponsfilters. Verder nog wat voer en schuilplaatsen voor de kleintjes.
Het belangrijkste is misschien nog wel dat ik van Bartjo/Homerno1 3 soorten Corydoras eitjes 'te leen' gekregen heb, om nieuwe fotoseries van te maken.
 
Van een heel aantal actieve leden weet ik dat ze naar vivarium zijn geweest dit weekend. Maar waar ik dan nog beniewd naar ben is waarmee iedereen is thuisgekomen? Dus wat heb jij op vivarium gescoord?

Dit lijkt op zo'n "Man bijt hond" item....:D:D:D Wel leuk hoor!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zaterdag de vivarium beurs bezocht. Mijn doel was om een keuze te maken in de aanschaf van nieuwe led verlichting. Op de beurs kon ik eindelijk mijn voorkeuren vergelijken met elkaar: JMB, Daytime Matrix en Aquagrow Uniq fs.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Daytime matrix verlichting. Nog niet binnen maar wel besteld!
Je hebt een goede keus gemaakt!
 

Terug
Bovenaan