Wat is er nieuw

Wat in mijn aquarium van 60x30x30?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lexzz313
  • Startdatum Startdatum
Dankje voor de info,

Weet je dan visjes die uitstekend passen bij de ramirezi's. Ik dacht misschien aan de ringbandsnoekjes.

Ik zit nu een beetje te kijken naar een Afrikaans biotoopje, ik heb niet al teveel research gedaan, maar dat lijkt me wel leuk. Dan zou het ongeveer als volgend uitzien:

3x A. australe
5x e. annulatus

Deze vissen zou ik graag willen nemen

Nanochromis transvestitus, deze zag ik op deze site:http://dier-en-natuur.infonu.nl/vissen/5720-een-west-afrikaans-biotoop-kilivissen.html , alleen kunnen deze vissen toch niet goed combineneren met de kilivissen, doordat de waterwaardes anders zijn. Welke bestand zou ik anders kunnen maken met deze vis.

dwergklauwkiker, deze vis (kikker bedoel ik 🙂 ) lijkt me extreem leuk, omdat het iets anders is. Kan je deze goed met andere vissen combineren.

En zijn er nog leuke andere vissen uit Afrika (de blauwoogjes vind ik trouwens persoonlijk niet zo mooi)

Lex

Kan de A. australe wel bij de e. annulatus. Ik had namelijk ergens gelezen dat deze niet bij elkaar passen?

Ik heb ze niet bijelkaar zitten moet ik zeggen, maar het lijkt mij wel een risico. Beide gebruiken dezelfde laag namelijk en kunnen fel zijn. Daarbij komt dat het een niet al te grote bak is.

Lexzz313 zei:
Kan de A. australe wel bij de e. annulatus. Ik had namelijk ergens gelezen dat deze niet bij elkaar passen?
Vergeet maar dat je dat hebt gelezen. Prima combi. Zelfde temperatuurwensen. Andere waterlaag.

Dwergklauwkikkers passen erbij ja

Tja de Ringbandsnoekjes zitten hier echt tegen het oppervlak aan maar daar wil ook de Australe toch nog weleens zwemmen. dat was tenminste hier het geval in mijn bak destijds.
Maar dat is een puur persoonlijke ervaring en ik denk dat Ivo daar meer ervaring mee heeft 😉.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan