Wat is dit voor alg?


EmielRol

Well-known member
Lid geworden
15 december 2017
Berichten
130
Leeftijd
28
15159407154841201362492.jpg
 
Het is btw volgends mij geen Punt alg het is meer draadachtig het zit verwikkeld met mijn javamoss
 
Hmmm, heb je een duidelijkere foto dan misschien? Ik keek wat ik zie op de verwarming en het ornament. Het is een beetje lastig te zien nu.
Draadalg is overigens ook een co2 tekort.
 
Ja idd ja op de verwarming is idd wel punt alg denk ik idd, maar eerlijk gezegt ging het mij om wat verwikkeld zit tussen mijn Java mos
15159441760551989237118.jpg
 
Is dat in het mos een vertakte alg want ik blijf het nog lastig kunnen zien. Als het vertakt is dan kan het Staghorn zijn en anders denk ik gewoon draadalg.
Wat zijn je waterwaarden en om wat voor bak en licht gaat het? Je hebt die groene die ik bedoelde ook namelijk nog in je bak en vaak zie je dan ergens tekorten.
Voeg je iets bij aan voeding?
 
Ne
Is dat in het mos een vertakte alg want ik blijf het nog lastig kunnen zien. Als het vertakt is dan kan het Staghorn zijn en anders denk ik gewoon draadalg.
Wat zijn je waterwaarden en om wat voor bak en licht gaat het? Je hebt die groene die ik bedoelde ook namelijk nog in je bak en vaak zie je dan ergens tekorten.
Voeg je iets bij aan voeding?
Nee dat is javamoss, of andere mos weet niet zeker heb't gratis gekregen. Heb me waterwaardes eerlijk gezegt nog niet gemeten van de bak zal ik binnenkort even doen
 
Als het niet vertakt is dan zal het denk ik draadalg zijn.Om wat voor bak gaat het en wat voor verlichting en hoelang staat dat aan?
Met veel of lang belichten is er meer vraag naar voeding dus zullen er sneller tekorten kunnen optreden. Dat mos lijkt me ook hoog in de bak te zitten dus vlakonder de lampen en daardoor is ook daar de vraag naar voeding hoger.
 
Als het niet vertakt is dan zal het denk ik draadalg zijn.Om wat voor bak gaat het en wat voor verlichting en hoelang staat dat aan?
Met veel of lang belichten is er meer vraag naar voeding dus zullen er sneller tekorten kunnen optreden. Dat mos lijkt me ook hoog in de bak te zitten dus vlakonder de lampen en daardoor is ook daar de vraag naar voeding hoger.
Ik gebruik bak gebruik ik voor mij kreeften garnalen en baby visjes en hou de bak gemiddeld 8 uur aan. Ik geef geen tot weinig voeding of koolstofmonoxide aangezien ik niet weet hoeveel ik gemiddeld moet gebruiken voor deze bak aangezien alles per 50 ml verrekend is en ik een standaard weegschaal heb
 

Terug
Bovenaan