biljoenblik Well-known member AquaForum Donateur Lid geworden 3 september 2015 Berichten 9,401 Leeftijd 45 Locatie Heerlen 11 augustus 2016 #36 In de natuur zie je dit soms ook op rottend hout. Soort hele kleine padden stoelen. Zou dit onderwater ook kunnen?
In de natuur zie je dit soms ook op rottend hout. Soort hele kleine padden stoelen. Zou dit onderwater ook kunnen?
kellemes Well-known member Lid geworden 8 december 2012 Berichten 5,169 Locatie Kan alle kanten op.. 12 augustus 2016 #37 Laetacara zei: En punt slakken leggen dje rode eitjes? Klik om te vergroten... Bij mijn weten zijn puntslakken levendbarenden.
Laetacara zei: En punt slakken leggen dje rode eitjes? Klik om te vergroten... Bij mijn weten zijn puntslakken levendbarenden.
RichD1011 Well-known member Lid geworden 3 december 2015 Berichten 9,539 Leeftijd 30 Locatie Driebergen 12 augustus 2016 #38 misschien heeft die slak ze niet allemaal op een rijtje meer 😀
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 124,709 Leeftijd 59 Locatie Groningen 12 augustus 2016 #39 kellemes zei: Laetacara zei: En punt slakken leggen dje rode eitjes? Klik om te vergroten... Bij mijn weten zijn puntslakken levendbarenden. Klik om te vergroten... Klopt zover ik weet.
kellemes zei: Laetacara zei: En punt slakken leggen dje rode eitjes? Klik om te vergroten... Bij mijn weten zijn puntslakken levendbarenden. Klik om te vergroten... Klopt zover ik weet.