R
robru
Guest
100 ml zal wel wat langer duren.Zover ik weet is het met carbo zo dat het in 24 uur uitwerkt
100 ml zal wel wat langer duren.Zover ik weet is het met carbo zo dat het in 24 uur uitwerkt

Wat je er ook van vindt, als het 9 ml mag zijn (max. 18 ml) en het worden er 100 ml, zal er op wat voor manier dan ook schade ontstaan 😉Ja dat weet ik niet Ronald want ik weet niet wat de reden is van het uitwerken of dat het gewoon op wordt genomen. Misschien reageert carbo en wordt de werking minder. Dat is me niet duidelijk en kan het ook niet terugvinden.
Dat is goed nieuws, en als je nu weer draadalg ziet even je ogen dicht doen. Of een aantal Caridina japonica plaatsen.Maar om ook nog wat goed nieuws te tonen, de stengels van de HC en MM zijn in orde en van de MM kleuren de verglaasde bladeren zelfs terug groen.
grappig dat je het zegt , wat ik vandaag had meegemaakt was letterlijk mijn nachtmerrie van gisteren . Het klinkt veel grappiger dan het lijkt want ik vind het eigenlijk enorm kut.Dat is goed nieuws, en als je nu weer draadalg ziet even je ogen dicht doen. Of een aantal Caridina japonica plaatsen.
Ai, wat depri om dit te zien, zonde van al jouw inspanningen.
Meteen een mooi moment om alle technieken nog even goed te controleren.
Check:
Waterwaarden meten
Bak schoonmaken
Stroming nakijken
Dosering juiste hoeveelheid voeding
CO2 toedienen
Filterwatten reinigen
Artikel over bruine algen (Diatomen)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.