Wat is er nog te kort in mijn bak?


@benvo okee miss eens handig om te testen. Ik heb wel de stroom van me buiten filter en me binnen filter naar 2 andere punten laten stromen. Jaa idd ik denk dat dit co2 tekort probleem kan verholpen worden als ik die inline atomizer installeer dan word de co2 gelijk met de stroming verdeeld over de bak en niet in een hoek zoals bij de ladder meer geval is? Zou dit het probleem oplossen denk je?
 
Ps; ik had wat filmpjes bekeken van de inline Jbl maar daar zie je wel erg veel belletjes hoor bij de meeste. Kan iemand die dit systeem gebruikt eens bevestigen als het egt bijna onzichtbaar is die bellen uit de uitstroom want anders is het wel storend die vliegende bellen door de bak?
 
Hier bevestiging nummer 1 vwb inline JBL ;) ....er komen wel wat belletjes uit maar dat is bij mij minimaal en zeker niet storend. Ik ben heel tevreden over dat ding.
 
Hier bevestiging nummer 1 vwb inline JBL ;) ....er komen wel wat belletjes uit maar dat is bij mij minimaal en zeker niet storend. Ik ben heel tevreden over dat ding.
Bedankt voor je antwoord. Nog een vraagje Hoelang is je uitgang darm? Want heb al gelezen dat daar ook veel van afhangt?
 
Denk ongeveer 70 cm na de diffuser
 
Denk ongeveer 70 cm na de diffuser
Okee top mijn is nog iets langer dus zou het zeker niet storen mogen zijn! Bedankt voor je ervaring te delen!
 

Terug
Bovenaan