Wat kan dit zijn?


L

Loesjonker1993

Guest
C0FCE9C2-A88D-4ED6-B341-35333A55095C.png
goedemiddag allemaal,

Sinds een paar weken heb ik een nieuwe pomp en ik wilde vandaag even in de pomp kijken hoe hij het doet en hoeveel vuil erin zit. Tot mijn verbazing trof ik iets aan en ik weet niet wat het is. Ik heb een bak met goudvissen, guppen, garnalen en otocinclus vestitus. Op de foto lijken het op eitjes, maar ik zou niet weten van wie. Kunnen jullie mij misschien helpen?
 
Slakkeneitjes.

Even terzijde en ik geef toe: totaal offtopic (ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt)...

Weet je dat je koudwatervissen en tropische vissen in dezelfde bak hebt momenteel?
Dat is niet echt ideaal eigenlijk.

De goudvissen zijn sowieso de "fout" in je bestand en je kan ze beter in een vijver zetten want je bak is vermoedelijk ook veel te klein voor goudvissen.
Ik weet niet hoeveel vissen je juist hebt en hoe groot je bak is natuurlijk maar ik vrees wel dat hij te klein is voor je goudvisjes.
De gewone goudvis is een (snelgroeiende) koudwatervis en wordt makkelijk +40 centimeter en kan bovendien heel oud worden in normale omstandigheden.
 
Zouden indd best eens van slakjes kunnen zijn, maar daar ben ik niet zeker van, ik zou je wel adviseren om je visbestand eens onder de loep te nemen.
 
Oké bedankt voor het advies! Ik zal er naar gaan kijken
 

Terug
Bovenaan