Ja prcs.Hij zou dan in elk geval zo'n 60 leds per meter moeten hebben en ook een kwaliteit als SMD 5050
Dan zou jouw 420 best kunnen kloppen hoor, uitgaande van 60Lm/W (ondergrens 5050SMD) kom je daar al op14,4W per meter dus 7,2W voor mijn 50cm.
Ja in principe wel, soms wordt er nog extra Kalium toegevoegd, maar als je KNO3 poeder gebruikt zit daar ook al Kalium in, en dat is vaak al voldoende.Of ben ik buiten CO2 dan wel zo’n beetje klaar?
Doe het vooral rustig aan met dat ophogen. Je planten, een beetje afhankelijk van de soort, reageren soms pas na weken. Algen daarentegen reageren heel snel zodat mogelijk de gedachte is dat er iets fout gaat. Het advies blijft dan ook; één stap tegelijk, eerst kijken wat de planten reactie is dan pas de volgende stap!M’n licht is nu dus (een beetje) verhoogd, ik blijf Profito gebruiken voor m’n micro’s, ik ga al metende NO3 en PO4 rustig ophogen... wat is dan het volgende tekort waar ik tegenaan ga lopen? Of ben ik buiten CO2 dan wel zo’n beetje klaar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.