Wat is er nieuw

wat moet ik doen et me sluier

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gast14
  • Startdatum Startdatum
kijk maar naar de link van goldie in dit forum

223-103302.jpg
kun je zoonding gewoon in de winkel koopen wantie heb ik nodig ?!?!?!?!

Kun je gewoon kopen ja

ik heb mijn lego op marktplaats gezet en er heeft iemand 120 euro gebooden dus een nieuw aquarium zit er dik in

Ik zie op 1 van de foto's een oesterschelp of iets dergelijks in je bakje zitten en die kan je er het beste zsm uithalen want de randen van zo'n ding zijn vlijmscherp en dus heel gevaarlijk voor je vissen.

jordi terpstra zei:
223-103302.jpg
kun je zoonding gewoon in de winkel koopen wantie heb ik nodig ?!?!?!?!

Heb je dan die dikke buis?

Het is een nep slakken huis soortvan ik heb al gekeeken maar daar onder is het niet scherp tis daar wat dikker ik maak van de week wel foto van aleen er sterken wel.bolle punten uit

Bertus ik.heb aleen een slang in mijn aquaarium hangen.die filter was van me moeders vriend en die is de rest jwijt geraakt

jordi terpstra zei:
Het is een nep slakken huis soortvan ik heb al gekeeken maar daar onder is het niet scherp tis daar wat dikker ik maak van de week wel foto van aleen er sterken wel.bolle punten uit

Ik bedoel dit apparaat he,

974134_0_82_1908240_222164187989018_1067733181_n.jpg

jordi terpstra zei:
Bertus ik.heb aleen een slang in mijn aquaarium hangen.die filter was van me moeders vriend en die is de rest jwijt geraakt
Dan moet je ook de buis hebben.
Dat past niet op een slang.

Seabait zei:
jordi terpstra zei:

Ik bedoel dit apparaat he,

974134_0_82_1908240_222164187989018_1067733181_n.jpg

Dat slakkenhuis,is WEL scherp. dat ZIE je toch wel?

En jij vind het gek,dat ze zich bezeren???

dat is geen slakken huis dat is soort van nep koraal dat randje hort onder het zand dat heb ik al diep ingegraven ,.

Wees nou niet eigenwijs 😉 hebben de vissen ook net wat meer zwemruimte in de toch al te kleine bak zonder dat ding....

haha ik ben niet eigenwijs maar daar onder zitten de bakjes van me planten verstopt want die kan ik niet in het zand proppen ik ben nu bij mijn vader dus ik kan het nu niet veranderen😛

kun je black molly bij sluierstaarten in het aquarium stoppen

Nope, molly's verlangen behoorlijk warm water.

oh jha dacht al ik zag net een filmpje maar daar zwom een sluierstaart achter ik dacht wtf ...

Dat is geen sluier, dat is een gup

Even later komt er wel een soort goudvis voorbij.
Maar is dat werkelijk hetgeen dat je wil volgen of zo?? De omstandigheden van die visjes zijn namelijk verre van ideaal.

uhmik keek alen aar zoon filmpje en toen dacht ik dat ik een sluier zag en toen vroeg ik me af et vroeg het op dit forem,,, om 1,26 min komt die sluier

1 van mijn sluierstaart heeft geen gezonde poep denkik het is dun wit en heel lang ze krijgen levent voer en 2 soort droog voer

Geef ze eens wat gekookt groenvoer.

zoals brokolie

Of spruiten.
Jullie zullen toch wel meer groenten eten?

jha

verkleuren sluierstaart vissen alteit door ?

??

alle sluiers ?? want ik zie wel eens vissen die al heel grood waren en nog verkleuren

Je hebt wel veel vragen zeg, er is heel veel te vinden op google en wikipedia!
Je geeft zelf al antwoord, ja goudvissen kunnen altijd verkleuren en groot worden. Maar dit komt met leeftijd, genen en goede verzorging of voeding.

haha daaris dit tog voor voor alle vraagen xp

Gelukkig wel Huub, tis een kind. Laat hem vragen, hij leert er van.

haha jha

jordi terpstra zei:
1781459_222533364618767_1460333170_o.jpg

voor de filter

en weet je ook waar alles voor dient
of heb je het op advies van de dierenwinkel gekregen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan