Wat is er nieuw

wat moet ik doen et me sluier

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gast14
  • Startdatum Startdatum
ik weet waar alles voor dient jha . kun je. garnaaltjes en.black nollys bijelkaar houden ??

en gebruik je die spullen ook allemaal

als je weet waar alles voor dient weet je ook dat je een aantal van die spullen niet nodig hebt ?

zo als dan ? jha ik weet waar alles voor dient ...

vertel me dan eens watik niet dodig heb

zo ongeveer alles van de 1 ste foto
bacterieen komen vanzelf
en leidingwater is gewoon zuiver genoeg voor vissen dus die waterbereidingsmiddeltjes kun je ook laten staan

en kool ook niet enkel na medicatie gebruik

okeey hoe maak je brak water ??
??

Oh wat kan ik boos worden om dierenwinkels... dan ben je zo goed aan het sparen voor alles en krijg je allemaal dingen mee die je helemaal niet nodig hebt. Heb je het bonnetje nog? Misschien kan je in ieder geval die waterverbeteraar en de kool terugbrengen. Dan kan je daarvoor wat anders kopen of helpen met sparen voor een groter aquarium.

Fijn dat je zo goed voor je vissen wilt zorgen! Je kan er ook niks aan doen hoor dat je niet wist dat ze te klein zitten. Gewoon lekker vaak water verschonen nu en echt geen dieren er meer bij nemen. Misschien kan je zelfs een goed huisje zoeken voor ��n of twee van ze? Dan kan je al je aandacht richten op de rest, zodat die lekker mooi en groot kunnen groeien. Het zijn echt prachtbeesten!

Succes ook thuis met je moeder, heftig hoor. En gewoon alles vragen hier, daar is het forum voor!

auwh dabkje wel astilaroth top. nee helaas heb ik het bonnetje niet meer .ach jha grooter aquarium komter zeker hoor ,maar ik heb in me oude bakje garnaalen. japonica garnaalen en.ik wil ze kweeken maar dan moeten ze de eitjes in brak water loslaaten maar waar haal.ik dat zoort zout. weg en hoe doe je dat hoe veel.eetlepels mer emmer van 10 l heeft iemand enig iedee

Zou je daar nu wel aan beginnen Jordi? is allemaal niet eenvoudig hoor.

jordi terpstra zei:
maar ik heb in me oude bakje garnaalen. japonica garnaalen en.ik wil ze kweeken maar dan moeten ze de eitjes in brak water loslaaten maar waar haal.ik dat zoort zout.

Oef geen idee, maar misschien kan je daar beter een apart topic over openen, dan zien meer mensen je vraag. Van de andere kant duurt het nog wel even toch, want je moet eerst je nieuwe bak nog krijgen en die moet nog indraaien, dus je bent zo een paar maanden verder voordat je er mee zou kunnen beginnen.

Is het niet leuker/makkelijker om wat vuur- of citroengarnaaltjes in die bak te gaan houden? Die krijgen veel makkelijker zelf jongen, dan heb je daar geen zorgen over.

jha idd ik wacht ook nog ff met alles

hoe mak ik ookalweer een nieuwe topic

Ga naar Forum.

Sub forum over garnalen kweken.(bijgewerkt)
Nieuw topic.

Een topic over het kweken van Japonica garnalen zou ik openen in het sub-forum 'Garnalen, kreeften en krabben' i.p.v. het sub-forum 'Goudvissen'.

Seabait zei:
Zou je daar nu wel aan beginnen Jordi? is allemaal niet eenvoudig hoor.

Nou,dat kan je beter vergeten.
Daar moet je maanden aan spenderen,om de larfjes groot te krijgen.

Jones zei:
Een topic over het kweken van Japonica garnalen zou ik openen in het sub-forum 'Garnalen, kreeften en krabben' i.p.v. het sub-forum 'Goudvissen'.

O,gaat het nu weer over garnalen.

Zag ik net pas.

ik ga er later wel mee bezig jha leek me leuke beestjes

Nou,wens je veel succes.
En lees je eigen eerst eens in,hoe dat gaat.

jha haha daar ben ik al hele avont mee bezig

De praktijk duurt weken langer.

dat maakt niks uit als dat dan maar goed gaat

Is niet alleen een kwestie van lezen maar ervaring en feeling met heel het gebeuren.
Water in balans kunnen houden,gedrag van je diertjes herkennen en begrijpen,doseren van voer en vers water enz enz...

Ja, die kennis moet er zijn.
En Veel geduld. opkweken gaat zo een 6-8 weken duren.
Ruim van te voren broedbakje met brakwater i zonlicht ,dat het groen begroeit.

Ben er ook tot 5 weken gekomen. toen over.
Miste toch ook wat kennis.

Ook mudenta, en de pinokkio garnaal.

Nee,komt wel wat bij kijken.

ow geen makkelijk klusje dus

naja dan houd ut voor mij op hoor

Garnalen, dwerggarnalen en kreeften forum DwergGarnalen.nl � Toon ...

Een verse Japonica dame uit mijn vorige kweek met lekker veel ei ... Dag van
lossen: woensdag 2 juni 2010 'snachts/'s morgens rond 3 uur ...
forum.dwerggarnalen.nl/viewtopic.php?f=35&t=2756

Lees dit eens door.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan