Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

IMG_4056.jpeg
Super saté vandaag. Van kip en varkenshaas
 
Vandaag eten we thuis en al vroeg in de middag ivm werk.
Varkenshaas met aardappelen en doperwten.
 
Rauwe andijviestamp met spekjes en een bal gehakt.😊
 
Gemakkelijke maaltijd van de poelier. Moest een hapjespan terugbrengen en ivm een afspraak om 4u maar at lekekrs gehaald bij de poelier. Kipvinken met ham omwikkelt en een kant en klare maaltijdschotel. Als toetje een bak Yoghurt met perzik.
IMG_6692.jpeg
 
IMG_4076.jpeg


Biefstukje met aardappels en bruine bonen vandaag. Natuurlijk de appelmoes niet vergeten 😋
 
Vandaag witlofschotel met ham en kaas uit de oven.😋
 
Het is weer Vrijdag dus Bas kookt.😊Het wordt versgemaakte patat met fricandel en ik had gusteren al komkommertomaatsalade uit eigen tuin gemaakt, dus hebben we er ook wat vitamientjes bij. Zegt Bas: zie je wel dat ik ook gezond kan koken!🙄
 
Haha. Ik heb Weetabix als kind veel gegeten en nu nog. Het is eigenlijk een ontbijt. Mijn vriendin wilde het ook eens proberen en is er gek op. Vooral met hete dagen. Ikzelf heb nog meer nodig dus neem ik er een boterhammetje kaas bij BV.
 
Haha. Ik heb Weetabix als kind veel gegeten en nu nog. Het is eigenlijk een ontbijt. Mijn vriendin wilde het ook eens proberen en is er gek op. Vooral met hete dagen. Ikzelf heb nog meer nodig dus neem ik er een boterhammetje kaas bij BV.
Nog nooit van gehoord😊maar heb het even opgezocht.
 
Vandaag friet met sate en morgen het restant van de Chinees.
 
Makkelijk vandaag
IMG_20240915_172430.jpg
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Gebakken aardappeltjes met boontjes en een biefstukje. Bas heeft zowaar gekookt de schat.😊
 
Omdat ik ziek ben maar makkelijk gegeten. Peen en doppers uit een pot. Bas heeft zijn beroemde gebakken aardappelen gemaakt en er lag nog een lende biefstukje in de vriezer. Klaar is Klara oftewel Bas
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan