Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Bloemkool met kerriesaus, gebakken aardappelen en kipburger.

Na de kerst maar even gezond bezig met aardappels en vlees, oftewel friet en stoofvlees.

We hadden Lasagnette in de planning. Maar het werk vd ega wierp ff de planning in de war. Ze is nu werken dus eet ik maar patat. En de Lasagnette doen we dan morgen maar

Bami met satêsaus en kroepoek van de Chinees.

De Lasagnette staat in de oven te garen.

IMG_7195.jpeg

Vanavond Rode Kool met Hachee, lekker bereiden in de slowcooker straks, en dan heel de dag laten gaan tot eind vd middag.
Lekker stuk Blond d’aquitaine erin.

Nou we eten al genoeg vandaag dus ik eet wel een paar frietjes als ik nog trek heb.

Egg bites in de hogedrukpan gemaakt. Met magere spekjes klein gesneden, bosuitjes en grana padano.

Hier genoeg gegeten door de dag heen dus geen warm eten en morgen maken we een pan soep met een broodje erbij.

Havergrutten met bosbessen.

Ik durf te wedden dat je ze nog nooit geproefd hebt. Smaakt nootachtig. En John, het is niet eens groen 🥬 :DD
Ik durf met jou te wedden dat dat proeven ook niet gaat gebeuren … 😝

Ik durf met jou te wedden dat dat proeven ook niet gaat gebeuren … 😝
Nou daar durf ik niet met jou om te wedden haha.
Voor wie het niet kent, het lijkt niet op behangplaksel zoals ik havermoutpap van rolled oats noem. Rolled oats is de variant die we wel kennen van bijvoorbeeld een merk met de Br. Havergrutten hebben een nootachtige smaak en 'bite'.

Tja vandaag restant spinazie maar opmaken om nog sterker te worden (volgens Thea) :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan