Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Gister spinazie met cordonblue en aardappels.

Vandaag aardappelpuree met hachee en stoofpeertjes.

En voor morgen maar een pan tomatensoep maken denk ik.

Vandaag eten we buiten de deur voor de verjaardag van mn vriendin

Nou heel leuk Niels en van harte met je vriendin.
Happy Birthday GIF

Thanks John, morgen is pas de echte dag😉 April is de maand van de verjaardagen hiero :DD

Berehap met satesaus en sate kroket en patat met

Vandaag word het saté. Gezellig met vrouwtje uit eten.

Vanavond maak ik Aloo gobi mutter met basmati.

Vandaag maak ik gnocchi met paddenstoelen.

Quiche (niet zelf gemaakt) en ik heb ook nog een pizza liggen en een tompouce (de andere drie tompoucen had ik al op toen ik onderweg naar huis was)

Quiche (niet zelf gemaakt) en ik heb ook nog een pizza liggen en een tompouce (de andere drie tompoucen had ik al op toen ik onderweg naar huis was)
Dan kom jij de Paasdagen wel door Stijn :DD ;))
Soms is vrijgezellig zijn ideaal want je kan eten wat je wil en je hoeft niet met anderen rekening te houden:DD

Gisteravond macaroni van eigen hand, vanavond prei gehaktschotel uit de oven, beetje van mezelf en beetje van Maggi.

Ik bak pita’s en daar gaan falafel in.

Vandaag en morgen lekker makkelijk kipshoarma met een brood en Vienetta ijs.

Lekker, ijs. Bij diverse supermarkten in de aanbieding: 1+1 gratis. Ik moet mij echt inhouden en doorlopen.
Vandaag (alweer) een magnetronmaaltijdje voor mij. Als voorafje een pak stroopwafels naar binnen gewerkt in twee etappes.

Ja ik heb ze ook in de bonus bij AH Stijn maar ja er waren er nog maar 2 dus ik heb maar even een tegoedbonnetje gevraagd waardoor ik er deze week nog 2 kan bijhalen.

We gaan voor gezonde aardappelen in de vorm van Vlaamse friet.

Ik heb vanavond voor de afwisseling eens aardappelschijfjes, Hollandse roerbakgroenten (wat daar Hollands aan is weet ik niet) en gemarineerde slavinken. Nu eerst paaseitjes als lunch.

Pita’s met vegan shoarma

Khachapuri adjaruli met 2 zomerse salades: een tomatensalade en een salade met garnalen/mango/sla, eetsmakelijk allen

Het klinkt in ieder geval exotisch. Ik moet nog boodschappen doen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan