Raak eindelijk je buikje misschien kwijt
De rest gaan we vandaag maar eten want de keuken staat al op de kop ivm de renovatie dus dat wordt 4 weken niet koken en lekker makkelijk kant en klaar maaltijden.Bruine bonen met gehakt en appelmoes.
Och zo ongezond is het ook weer niet niets ongezonder als het gebeuren van de chinees of andere afhaal gebeuren.Ouderwets geen zin om te koken.
Dus ik heb een lekkere bak patat achter de kiezen.
Niet gezond, wel lekker😊
Gelijk heb je eten gemengd net beton of gips stof is het ook niet.🤢De rest gaan we vandaag maar eten want de keuken staat al op de kop ivm de renovatie dus dat wordt 4 weken niet koken en lekker makkelijk kant en klaar maaltijden.
We kunnen een klein aanrechtje krijgen in deze periode maar dat stelt niks voor en met die werklui over de vloer blijf ik lekker uit de keuken.
Vega shoarma?? Is dat te vreten?Gisteren pizza afgehaald. Alle pizza’s 6 euro.
Lees je vandaag, alle pizza’s voor 4 euro.
Maar vandaag geen pizza.
Vandaag vega shoarma broodjes met paprika en knoflooksaus.
Je moet het eens proberen! Ik vind het lekkerder dan die varkens shoarma. Die smaakt soms zo zwaar.Vega shoarma?? Is dat te vreten?
Heb je wel eens kalfs gegeten?Je moet het eens proberen! Ik vind het lekkerder dan die varkens shoarma. Die smaakt soms zo zwaar.
Net als ik!vandaag niets nada of wel verplicht vasten
Sla je dan alleen het avondeten over of eet je dan de hele dag minimaal?vandaag niets nada of wel verplicht vasten
Ja, en lams.Heb je wel eens kalfs gegeten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.