Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Gisteren patat met mayonaise en een frikandel
Vla toe.
Vandaag toestanden uit de vriezer oa zuurkool stamppot en nassie
Met snitsel
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Deense rundvleessoep
En daarna......
IMG20220910173419.jpg
 
T kost me een godganzelijke moeite om int stramien te blijven.
Ik pak zo vlees met uien de rest? I don,t know het is hier toch meestal vetschuurvoedsel niet bepaald culinair dat ,,ik eet kroket met patat,, beetje stupidicerend voedsel en dan erna nog aquaverstand claimen , op zich ook grappig maar niet om sereneus te nemen
 
Kotjesin plakkies
16628319128951002359155.jpg
1662832047546715916288.jpg
nog ff soep bij chinese, maar niet zo wekelijks de vetschuur vereren, wordt het suf en dom van.
 
Bruine bonen met gehakt en appelmoes.
De rest gaan we vandaag maar eten want de keuken staat al op de kop ivm de renovatie dus dat wordt 4 weken niet koken en lekker makkelijk kant en klaar maaltijden.
We kunnen een klein aanrechtje krijgen in deze periode maar dat stelt niks voor en met die werklui over de vloer blijf ik lekker uit de keuken.
 
Geen idee.
zijn op vakantie in de omgeving bij onze zoon.
eerst naar het voetballen van kleinzoon en daarna op uitnodiging uit eten.
blijft dus een verrassing
 
Ouderwets geen zin om te koken.
Dus ik heb een lekkere bak patat achter de kiezen.
Niet gezond, wel lekker:giggle:
Och zo ongezond is het ook weer niet niets ongezonder als het gebeuren van de chinees of andere afhaal gebeuren.
zolang je het niet alle dagen naar binnen werkt niets aan het handje.

De rest gaan we vandaag maar eten want de keuken staat al op de kop ivm de renovatie dus dat wordt 4 weken niet koken en lekker makkelijk kant en klaar maaltijden.
We kunnen een klein aanrechtje krijgen in deze periode maar dat stelt niks voor en met die werklui over de vloer blijf ik lekker uit de keuken.
Gelijk heb je eten gemengd net beton of gips stof is het ook niet.:sick:
tijdens onze keuken renovatie heb ik een losstaand inductie plaat 2 pits gebruikt op de kamer tafel ging prima.
 
Gisteren pizza afgehaald. Alle pizza’s 6 euro.
Lees je vandaag, alle pizza’s voor 4 euro.
Maar vandaag geen pizza.
Vandaag vega shoarma broodjes met paprika en knoflooksaus.
 
Bami met kipsaté en saus, de kliekjes van gisteren. Ik had het slechter kunnen treffen.
 
Lam, heerlijk. Lamsrack met “veel te veel” knoflook gemarineerd. (Vr)eten!
 

Terug
Bovenaan