Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Wij eten vandaag restjes uit de vriezer. Morgen word het ook makkelijk denk ik.
 
Ui tomaat chilibonen en mais +3 asperges
20220123_150149.jpg
 
soep en pizza en ijs
Is rustdag tenslotte of het komt door het gesleep met zand en bak van gisteren dat kan ook;)
 
Vandaag voor het eerst spareribs uit de oven gemaakt. Had al een hele nacht liggen marineren en uiteindelijk 2,5 uur in de oven gegaard. Lekker met sperzieboontjes en aardappelballetjes erbij :chef:
 
Hier kliekjes dag vandaag bestaande uit
Zuurkoolstamp en pizza en rijst met kip.
 
Eigenlijk stond macaroni op het program maar deze chaoot was vergeten de diepvriespizza's in de diepvries te doen na de boodschappen gedaan te hebben, dus was het pizza:LOL:
 
Vandaag stoofpeertjes gekookte aardappelen gehaktbal bitterkoekjes vla toe.
Smakelijk eten Allemaal.
IMG_20220126_172728.jpg
 
Hier is het een stoofpotje met aardappelpuree. Gisteren ook gehad en ik kan zeggen dat het erg goed smaakt!
IMG_20220125_160757.jpg
 
Gekookte aardappel, spinazie, & balletje gehakt (en ja ik ben een prakker)... wederom door moeders gemaakt!

Ja ik vertel het bijna alleen als ik bij moeders eet want die prutjes thuis uit de magnetron zijn het vermelden niet waard :deal::juggle:
 
Laatst bewerkt:
Nou hier had ik voor de familie stamppot Andijvie gemaakt met spekjes. Echter hou ik niet van konijnenvoer en spek dus voor mij was het patat met sate:chef:
 
Het was weer kip tandoori avond. Vind m'n vader erg lekker en omdat hij er was een chocolademoussetoetje.

Ja ik vertel het bijna alleen als ik bij moeders eet want die prutjes thuis uit de magnetron zijn het vermelden niet waard :deal::juggle:
Is zo'n maaltijdbezorgdienst die vaak door ouderen wordt gebruikt niet iets voor jou? Moet je ook in de magnetron klaarmaken maar heb je best veel keus in. Al bedenk ik me net dat je in de winkel misschien ook wel veel keus hebt.
 
Vandaag gehaktbal gebakken aardappelen rauwe witlof
Pap toe.
ATTACH]338561[/ATTACH]
Smakelijk eten Allemaal.
 

Bijlagen

  • IMG_20220127_173345.jpg
    IMG_20220127_173345.jpg
    339.4 KB · Weergaven: 62

Terug
Bovenaan