Het is maar goed dat je die vlaai voor me hebt staan want anders ging ik zo weer huiswaarts🤣🤣Een stoofschoteltje met spruitjes, paprika, ui, knoflook, kastanjechampignons, spekreepjes, een bakje kruidenroomkaas. In de slow cooker. In plaats van kookroom gebruik ik deze keer 'Oatly Haver Cuisine'. Maar er komt nogal wat vocht uit het vlees en groenten dus ik kijk tegen de tijd dat het klaar is hoeveel "room" ik nog toevoeg.
Om dit te kruiden heb ik enkel een blokje groentenbouillon gebruikt en een theelepeltje sambal.
Nu 4 1/2 uur op mijn handen zitten.
Laat ik dat nou net voor jou in de slow cooker gedaan, die gaat slow, zodat jij ook ‘slow’ deze kant op kunt komen. Maar met een buik vol pietamientjes weer terug naar huis.Het is maar goed dat je die vlaai voor me hebt staan want anders ging ik zo weer huiswaarts🤣🤣
Hier hou ik het maar bij nasi met sate.
Nou ja ok, maar hou er rekening mee dat ik heeeeeeeeeeeeel slow ben hoorLaat ik dat nou net voor jou in de slow cooker gedaan, die gaat slow, zodat jij ook ‘slow’ deze kant op kunt komen. Maar met een buik vol pietamientjes weer terug naar huis.
Zó lekker!Lamsschouder
Absoluut!Zó lekker!
👍❤️Een stoofschoteltje met spruitjes, paprika, ui, knoflook, kastanjechampignons, spekreepjes, een bakje kruidenroomkaas. In de slow cooker. In plaats van kookroom gebruik ik deze keer 'Oatly Haver Cuisine'. Maar er komt nogal wat vocht uit het vlees en groenten dus ik kijk tegen de tijd dat het klaar is hoeveel "room" ik nog toevoeg.
Om dit te kruiden heb ik enkel een blokje groentenbouillon gebruikt en een theelepeltje sambal.
Nu 4 1/2 uur op mijn handen zitten.
❤️👍Lamsschouder (van eigen schapen) met tijm, knoflook en tomaten, gebakken aardappeltjes en sperziebonen.
(En een sperzieboon voor de slakken, daar zijn ze gek op.)
En toetje komt vanavond wel weer.
met ajam pangang
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.