Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Vandaag doen we makkelijk en halen we wat uit de vriezer hier. Wat, dat ligt eraan wat erin ligt.
 
Tomatensoep vooraf
Gebakken aardappelen met rauwe witlof en kip cordon blue
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
1681926488223674449578.jpg
dat kan wel.
Word gestoord door me mooie bijlmeromgeving.
Ik wil nu eten met lekker ham onder me eitjes.
En fritesaus ofcourse
 
Laatst bewerkt:
Iets van een bonenschotel met van alles en nog wat erin al heb ik altijd mn bedenkingen bij van alles en nog wat. Maar goed we hebben altijd nog een lekkere kant en klaar maaltijd voor de vervelende eters staan:DD
 
Ein brƶdje van Bufkes, mit werme sjink ofwel, een petit pain van Bufkes met warme ham (saus etc).
 
Eet voor het eerst in lange tijd eens een avond alleen, dus het wordt een combi van alles van vriendinlief niet lekker vindt:
Broodje burger met blauwekaassaus:DD En nog een salade erbij voor het gezonde gevoel:rolleyess:
 
Simpel geen zin om te koken dus paar broodjes met kroket en vleeswaren.
Appel toe.
Smakelijk eten Allemaal
 
Hier zo eens op zoek naar restjes.

Ik denk dat het een gebonden champignon-preisoep wordt met witlofsalade met 1000-eilanddressing.
Na wat yoghurt met kaneel.
 
Diner for One hierzo, de vrouw aan t werk en de zoon zit in Sas van Gent.
Een Loempia in de oven en op het bord een gebakken ei eroverheen. Dat smaakte prima. Bakje yoghurt als toetje,
 
Restanten dag vandaag.
Gebakken rijst met gehakt paprika ui roerbak Andijvie en gevulde paprika
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Vandaag ter nagedachtenis van ome Joop en lieve Duitse vrouw een recept van haar.
Gebakken Parijse aardappels met kip gevuld met zuurkool en omwikkeld met zwarte woud spek en verse appelmoes.
Vla toe.
IMG_20230423_173521.jpg

Smakelijk eten Allemaal
 
Daarom is het wel geschikt voor mij, ik hou van pikant hoor, dat smelt in mijn mond.
 
Daarom is het wel geschikt voor mij, ik hou van pikant hoor, dat smelt in mijn mond.
Ik kan de sambal tegenwoordig wel steeds beter verdragen. 2 theelepels in 1 maaltijd (maaltijd voor 2 personen) is wel te doen. Chilli kan ik wat minder goed verdragen dat slaat in op me strot šŸ¤Ŗ
 
Ik eet graag peper die heel sterk is, ajuma, madame jeanet, habanero,jalapeno, rawit.
Mmmmmmmm
 
Lekker. Dat moet ik ook weer eens maken.

Hier hopenlijk vanavond eigen gebakken pizza.
Ja ik maak niks hoor en heb lekker makkelijk de kant en klare gekocht en toevallig vindt ik die heel lekker;)
Natuurlijk is het deels wel zelfgemaakt want ja ik schuif het wel in de oven:ROFLMAO:
 
Ja ik maak niks hoor en heb lekker makkelijk de kant en klare gekocht en toevallig vindt ik die heel lekker;)
Natuurlijk is het deels wel zelfgemaakt want ja ik schuif het wel in de oven:ROFLMAO:

Het is hier maar gewoon een noodle-soepje geworden :) Tot zover de plannen.

20230424_201828.jpg
 
Lekker nog een stuk kip met zuurkool en gebakken aardappelen en appelmoes gegeten.
Blijft lekker.
Vla toe
 
Gisteren een soepje en een paar ham kaas
Croissants.
Nu gekookte aardappelen met verse Hollandse spinazie met ei.
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal
 
Aardappel keek me lelijk aan. Heb er stamppot van gemaakt. Had de rest van de ingrediĆ«nten toch "toevallig" liggen šŸ˜„
 

Terug
Bovenaan