Vandaag doen we makkelijk en halen we wat uit de vriezer hier. Wat, dat ligt eraan wat erin ligt.
Die kip met zuurkool klinkt heerlijk!Vandaag ter nagedachtenis van ome Joop en lieve Duitse vrouw een recept van haar.
Gebakken Parijse aardappels met kip gevuld met zuurkool en omwikkeld met zwarte woud spek en verse appelmoes.
Vla toe.
Bekijk bijlage 359527
Smakelijk eten Allemaal
Gaat er vaker makkelijker in dan uit! Succes morgen en eetsmakelijk voor nu 😂Bekijk bijlage 359566dit is uberpikant, indiaas roti🤗😥😀
Ik kan de sambal tegenwoordig wel steeds beter verdragen. 2 theelepels in 1 maaltijd (maaltijd voor 2 personen) is wel te doen. Chilli kan ik wat minder goed verdragen dat slaat in op me strot 🤪Daarom is het wel geschikt voor mij, ik hou van pikant hoor, dat smelt in mijn mond.
Vandaag Lasagne.
Ja ik maak niks hoor en heb lekker makkelijk de kant en klare gekocht en toevallig vindt ik die heel lekker😉Lekker. Dat moet ik ook weer eens maken.
Hier hopenlijk vanavond eigen gebakken pizza.
Ja ik maak niks hoor en heb lekker makkelijk de kant en klare gekocht en toevallig vindt ik die heel lekker😉
Natuurlijk is het deels wel zelfgemaakt want ja ik schuif het wel in de oven🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.