Hier was het zelfgemaakte hachee.
Aan vit. B12 in elk geval geen gebrek 😆maak ik snel 2 plakken brood met een frikandel en kroket.
Ja daar let ik wel op want ik eet alleen een gezonde hap natuurlijkAan vit. B12 in elk geval geen gebrek 😆
Ziet er lekker uit.
Dat zit toch in rood vlees??Aan vit. B12 in elk geval geen gebrek 😆
Bij mijn weten in alle vlees al zal dat in zulk bewerkt eten niet meer veel zijn.Dat zit toch in rood vlees??
Ja, dat is zo’n multifruit nectar.B12 zit ook in coolbest original vruchtensap, kijk maar op de zijkant bij de ingredienten.
Ik bedoelde met saplab niet de smoothie keten.Of een beetje marmelade op toast want de meeste vitamientjes krijg je uit het schilletje vandaan.
Saplab was deze week op tv beproefdt overalles cellulose erin.keuringsdienst v waarde,,
B12 zit altijd in wat jij eet want anders werd het geen comfortfood genoemd, daar is weinig tekort komen meer mee aan.
Hoe bedoel je dit precies. Ik niet snappe.B12 zit altijd in wat jij eet want anders werd het geen comfortfood genoemd, daar is weinig tekort komen meer mee aan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.