Wat is er nieuw

Wat te doen met een klein aquarium

Deep Breath Omg GIF by MSNBC

Mislukt. Ik ga mijn honden uitlaten. Dat lukt hopelijk wel.

Mislukt. Ik ga mijn honden uitlaten. Dat lukt hopelijk wel.
Straks nog maar een poging Stijn want als je op uploaden klikt en de video upload dan kan er niet veel misgaan denk ik maar ja het is ook niet mijn ding hoor.

Het duurt gruwelijk lang. Met dieren kan ik engelengeduld hebben, met apparaten totaal niet.

Ik zie net op de tweede rij icoontjes hierboven het typveld een camera afgebeeld en daarmee moet je ook een video kunnen uploaden vanaf je pc als de video is opgeslagen. Ik heb het net getest en dat werkte.
Camera icoon is het de tweede van links op de onderste rij.

Het lijkt wel alsof mijn korte filmpjes heel veel mb’s in beslag nemen. Een filmpje van 12 seconden is al dik 20 mb. Volgens mij was dat eerder niet zo?

Ik heb voor mezelf ff een voorbeeld getest. Nieuwe althernanthera.
  • Gewoon een video gemaakt met de camera van de telefoon.
  • YouTube onderin op home geklikt en daarna op +
  • Video onderin geselecteerd en daarna video geselecteerd
  • Deze wordt geupload naar YouTube geschikt voor alle leeftijden. Erbij titel vermeld.
  • Dan video te bekijken op YouTube en delen geselecteerd.
  • Link gekopieerd.
  • In tekstvak topic copy paste dus geplaatst.
  • En voila.

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan het op YT tot 256gb als ik het zo lees.

Die + zie ik al niet staan. Via studio YouTube kom ik ergens waar ik video’s kan uploaden. Dan moet je nog even aanklikken of het voor kinderen geschikt is, etc. Hoelang heb je moeten wachten totdat die voltooid was?

Laatst bewerkt:
Ga je naar YouTube op je telefoon? Ik werk eenvoudig via mijn telefoon.

En uploaden 20 seconden filmpje naar YouTube duurt maar even.

Ja, op de telefoon

Ja, op de telefoon
Dan ga je op je profiel klikken en dan zie je onderaan in het midden de + staan. Die klik je aan en dan zie je hier onderin video staan en je klikt daar weer op de gewenste video.
dan een paar keer op volgende klikken en dat op uploaden onder de video en zo moet het willen met de foon.

Waar staat de bewuste +?

Bijlagen

• IMG_2825.png
    IMG_2825.png
    171.3 KB · Weergaven: 6
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan