Wat is er nieuw

Wat vinden jullie van deze reparatie?

• Onderwerp starter Onderwerp starter OrionPax
  • Startdatum Startdatum
O

OrionPax

Guest
Ik kan goedkoop een Trofis 1800 aquarium overnemen van 2 jaar oud. Het heeft echter een reparatie en ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden, ik kan niet zo goed beoordelen of dit goed gedaan is.

IMG_5826_zpskrubisjf.gif

IMG_5827_zpsvgbsiuwo.gif

Wat vinden jullie??

Verder is dat gat voor een doorvoer maar ik zie er maar ��n zitten in het hele aquarium, dat klopt toch niet?

Graag jullie reactie.

1 gat klopt wel. Ik zou de bak terplekke vullen.Zie je gelijk of hij lekt. Echt top is het niet gedaan,zo te zien.

Gat zal ook later ingemaakt zijn. Voor zover ik weet heeft Trofis standaard geen gat in de bodem. Het gat in het stuk glas wat er op gedaan is, lijkt ook niet mooi rond.

voor krijgen zou ik het aandurven en de reparatie beter uitvoeren, voor kopen zou ik het niet doen, er is genoeg te koop wat netjes is.

Standaard niet klopt,maar 1 gat voor een bioloog is niet wereldvreemd.Doorvoer met stop aan beide kanten,en testen is een optie.
Maar dan moet het gat in de onderkast wel groter zijn,dan nu te zien is in het glas.

Hangt erg af van de prijs vind ik.

Is hij spotgoedkoop zou ik het aandurven. Zit de prijs in de buurt van een heel 2ehands Trofis 1800 aquarium dan zou ik deze laten staan.

Succes!

is zo te zien niet echt goed gedaan die reparatie als ik goed kijk op de laatste foto dat de plaat niet goed is afgekit
daarnaast ligt het stuk reparatie glas op de twee steun glasplaten zonder dat deze goed is opgevuld ligt nu zon 12 mm kit onder de plaat
lijkt me niet wenselijk kans op breuk is aanwezig

groet

jaap

Dit is niks. Wss bodemplaat proberen te boren en is gescheurd.

Oplossing is imo nieuwe plaat erin, niet eentje erbovenop kitten.

Vraagprijs was 350 euro, hij wil tot 200 euro zakken. Op zich niet duur want het aquarium is uit 2013.

Maar ik ga het dus niet doen, wil geen gebroken onderplaat!
dank voor de adviezen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan