Gellertrademarc
Well-known member
- Lid geworden
- 21 juni 2024
- Leeftijd
- 35
Hoi Jessica,Heb je een totaaltje en hoelang draait de bak en weet je de waterwaarden en wat voeg je aan voeding toe?
https://www.azaqua.nl/blog/post/fluweelalg-pelsalg-of-haaralg-en-hoe-je-er-vanaf-komt
Die verkoper verdient een schop onder zijn achtersteEr is mij bij aanschaf gezegd dat extra voeding niet nodig was daar ik gebruik had gemaakt van aquasoil(9 liter).
Ik zou graag een overzichtsfoto willen zien van je bak want er zijn een aantal dingen niet duidelijk.
En in een foto worden dingen gezien de normaal niet zo snel beschreven worden.
Ik denk dat de problemen die je hebt liggen bij je belichting, het niet toevoegen van plantenvoeding en... het afdekken van de soil
Die verkoper verdient een schop onder zijn achterste
WATERTEST 21/09/2024Heb je een totaaltje en hoelang draait de bak en weet je de waterwaarden en wat voeg je aan voeding toe?
https://www.azaqua.nl/blog/post/fluweelalg-pelsalg-of-haaralg-en-hoe-je-er-vanaf-komt
Het 1e wat mij opvalt:
de Superfish scaper 90 LED is niet zo best merk omdat het enorm veel blauw in het spectrum heeft. Heb je er wel een dimmer tussen staan?
Nee, ik heb er geen dimmer tussen zitten. Zo uit de doos aangesloten,
Wat adviseer je om te doen?
Oeh dat vind ik vervelend om te horen. De Corydorassen twee weken geleden aangeschaft. In de winkel nog gevraagd of mijn bodem geschikt was voor het soort vissen. Was geen probleem gaven ze aan.Die bodem lijkt me niet zo geschikt voor Corydorassen, ziet eruit als scherp spul zo op de foto, dat kan de baarddraden behoorlijk beschadigen.
Bedankt voor de tips. Met de eerste drie ga ik direct aan de slag.kort samengevat
- dimmer kopen
- zorgen dat je bak algvrij gaat worden
- plantbemesting toevoegen
- volwaardig CO2 systeem aanschaffen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.