J JurgenvZ Well-known member Lid geworden 4 april 2014 Berichten 160 Locatie Roosendaal 24 juli 2015 #2 apistogramma trifasciata of apistogramma agassizii denk ik?
Jelle Touwen Well-known member Lid geworden 11 maart 2013 Berichten 2,230 Locatie wageningen 24 juli 2015 #3 agassizii complex lijkt mij, al zou een foto van de staart ook wel helpen.
T Thomba Guest 14 oktober 2015 #6 beetje off topic, maar weten jullie of afrikaanse blauwoogjes samen gaan met apistogramma cacatodies?
beetje off topic, maar weten jullie of afrikaanse blauwoogjes samen gaan met apistogramma cacatodies?
S sky73 Guest 28 februari 2016 #7 is dit niet een bitaeniata bleu. lijkt me dat hij nog erg op kleur moet komen
M Mascha&Ivo Guest 28 februari 2016 #8 sky73 zei: is dit niet een bitaeniata bleu. lijkt me dat hij nog erg op kleur moet komen Klik om te vergroten... Kijk eens naar de staartvin van de bitaeniata en constateer dan van niet 😉
sky73 zei: is dit niet een bitaeniata bleu. lijkt me dat hij nog erg op kleur moet komen Klik om te vergroten... Kijk eens naar de staartvin van de bitaeniata en constateer dan van niet 😉