D
Donald72
Guest
Hoi
Ik wil graag een nieuw aquarium kopen van ong 120 cm. Wat zijn jullie suggesties?
Ik wil graag een nieuw aquarium kopen van ong 120 cm. Wat zijn jullie suggesties?
Tijdens de Vivariumbeurs tonen wij de nieuwe aquaria van AkvaStabil, van:
130x50x50 cm
100x50x50 cm.
Deze aquaria zijn tijdens de Vivarium (met beurskorting) te koop, af te halen na afloop van de beurs.
Het is mogelijk om deze aquaria van tevoren in Woudenberg te bezichtigen en te reserveren.
Donald72 zei:Ja ik wil liever alles in 1...
Wat denken jullie van de ciano 120 emotions?
eric79 zei:Mocht het Rio worden zou ik eerder voor de 300 kiezen dan de 240, meer diepte en hoogte.
Ik ben zelf ook aan het neuzen en ik vindt het altijd heel moeilijk om een keus te maken....dus succes met kiezen!
Die fusion is wel qua looks een hele strakke.
Zap zei:Ik zou voor een bak kieZen die niet alleen lang is maar ook diep/hoog. Uiteindelijk gaan de liters tellen. Dan liever iets korter maar meer liters. Hoogte kan ook belangrijk zijn als je in de toekomst vissen wilt houden die hier behoefte aan hebben.
Succes met het kiezen!
biljoenblik zei:Daarom heb ik voor de grotere versie van de Fusion 120 gekozen. Die is dieper en hoger.
1,2 m, maar toch 300 liter.
Coulibaly zei:biljoenblik zei:Daarom heb ik voor de grotere versie van de Fusion 120 gekozen. Die is dieper en hoger.
1,2 m, maar toch 300 liter.
Is dat niet lastiger bij het reinigen zo'n hoge bak?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.