Wat voor soort garnaal is dit?


DAR42

Well-known member
Lid geworden
29 december 2021
Berichten
250
Leeftijd
32
Ik heb laatst mijn 120 liter leeg gehaald en toen weer opgestart als enkel garnalen aquarium. Er zitten nu neocaradinia in, maar ik weet dat daar voor ook een andere soort/type er inzat die ik ooit een keer gratis gekregen heb. Nu heb ik ze ondertussen allemaal kunnen callen, maar ik vroeg me af, welk type garnaal is dit eigenlijk ?
20220718_195939.jpg
20220718_195852.jpg
 
Kan het de mini Japonica niet zijn?
 
wildkleur neocaredina
Ik heb een aantal gemixte/doorgekweekte neocaradinia, alleen die zijn veel bruiner/egaler van kleur en deze zijn ook nog eens een stuk kleiner als de neocaradinia dus dat denk ik (al weer ik het niet 100%) niet
Kan het de mini Japonica niet zijn?
Dat gaf de LFS net ook via de app terug dat hij die dacht
 
wildkleur neocaredina
Al moet ik zeggen dat ze mijn inziens wel weer op de snowball kleur variatie lijken.

Mijn grootste ding is eigenlijk de constante kleur van deze groep van +/- 30 garnalen. Die is namelijk heel consistent, veel meer als wat ik bij een "kleur" variant neocaradinia zie
 
Al moet ik zeggen dat ze mijn inziens wel weer op de snowball kleur variatie lijken.

Mijn grootste ding is eigenlijk de constante kleur van deze groep van +/- 30 garnalen. Die is namelijk heel consistent, veel meer als wat ik bij een "kleur" variant neocaradinia zie
Hier heb ik 6 bakken puur alleen wildkleur neocaredina's, allemaal stuk voor stuk bleekscheten
 
20220718_195925.jpg
er zitten overigens wel wat gecullde Neocaridina tussen hoor, zoals die rechts onder.
 

Terug
Bovenaan