Wat is er nieuw

Wat vraagjes over axolotls!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Peggy Sue
  • Startdatum Startdatum
P

Peggy Sue

Guest
Mijn axolotls zijn geboren op 29 februari, en ik heb ze zondag gekocht. Nu heb ik wat vragen

-groeien ze naar behoren? (Zie foto..)
-hoe snel groeien ze gemiddeld?
-wanneer kan ik zien welke kleur ze zijn? Ik zag op internet baby's die er uit zien zoals de mijne maar die toch een hele andere kleur hadden nu ze groot zijn!
-wat eten ze zoal? Ze hebben bij mij al muggen larven gehad en krijgen morgen een regenworm maar wat eten ze nog meer? Eten ze bijvoorbeeld pissebedden? Die heb ik namelijk ook gezien vandaag..
-wat voor een dingen kan ik in het aquarium zetten voor ze? Ik heb er geen bodem bedekking in.
 
zie foto ?? welke foto?
De groei ligt natuurlijk aan wat je ze geeft maar bij mij zijn ze meestal in 5-7 maanden op hun grootst.

wat eten ze zoal? Ze hebben bij mij al muggen larven gehad en krijgen morgen een regenworm maar wat eten ze nog meer? Eten ze bijvoorbeeld pissebedden? Die heb ik namelijk ook gezien vandaag..

Ik geef de volwassen axolotl's altijd steuren korels en wormen en als het jonkies zijn meestal tubifex/muggelarven/watervlooien.

wat voor een dingen kan ik in het aquarium zetten voor ze? Ik heb er geen bodem bedekking in.
Planten zijn goed (voornamelijk lange planten zoals vallisneria of waterpest.) maar ik zou de bodem niet te druk maken.
 
Oops! Vergeten er bij te doen

XIpawHnRKqLOIW7OYLRdF8CAiKIJxIoy.jpeg
 
blijven wit misschien nog net goud maar waarschijnlijk gwn wit.
Hoe groot is je bak?
 
De bak is 60x30x40 maar als ze te groot worden komt er een grotere bak
 
Hoeveel axolotl's heb je?
 
2
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      nilo1804: Morguh
      Terug
      Bovenaan