Wat is er nieuw

Wat zijn jullie andere hobbies?

Vandaag weer flink water ververst van de vijver alles bij elkaar zo'n 40% in 2 fases.
De 1e kuur zit er nu op en als het goed is is de witte stip nu na 3 behandelingen en 2x verversen uitgeroeid.
De 18e ga ik de behandeling tegen de wormen starten.
Een foto van de lage waterstand tijdens het verversen (het vullen neemt meer tijd in beslag als dat van het aquarium)
En een foto van toen de Koidokter de 1e dosis toediende aan het water.(wat een rotzooi is dat spul zeg)
Bekijk bijlage 397893
Bekijk bijlage 397896
Afschuwelijk. Begrijp ik goed dat je in de tussenperiode geen uitval meer hebt gehad? Fingers crossed.

Afschuwelijk. Begrijp ik goed dat je in de tussenperiode geen uitval meer hebt gehad? Fingers crossed.
Dat klopt helemaal voor nu lijkt alles helemaal goed te komen de koi's doen ook zoals normaal.

Dit project is nu ook af. Op naar een volgende?
IMG_9839.jpeg
IMG_9840.jpeg
IMG_9841.jpeg

Gaaf!
Ook zelf gemaakt, die vitrine?

image.jpg

Goedemorgen! Al die bakfoto’s hier werkt wel inspirerend 😀Ik vond mirabellen bij EkoPlaza dus ik ben vanmorgen aan het bakken geweest. Lekker voor bij een bakkie percolator koffie straks 😋

Bekijk bijlage 397995

Goedemorgen! Al die bakfoto’s hier werkt wel inspirerend 😀Ik vond mirabellen bij EkoPlaza dus ik ben vanmorgen aan het bakken geweest. Lekker voor bij een bakkie percolator koffie straks 😋
Oooo laat je me weten hoe het smaakt? Hier ben ik heel benieuwd naar.

Dat ziet er allemaal heerlijk uit. Hier is een ei bakken al lastig😂
Deze is heel simpel hoor:

Nodig:

-Lage bakvorm

- Pakje bladerdeegplakjes ( ik heb zelf de glutenvrije van Liberaire)
- beetje olie om de vorm in te vetten
- amandelmeel of amandelen om te malen
- mirabellen, reine claude of andere pruimen

- eventueel gemberpoeder, sesamzaad, pompoenpitten om de taart mee te bestrooien

- kwark, kokosyoghurt of slagroom/clotted cream als topping

Vet de bakvorm in en verwarm de oven voor op 200 graden
Ontdooi de plakjes bladerdeeg en bekleed de vorm ermee.
Maal de amandelen tot amandelmeel, bestrooi de deegbodem ermee
Was en ontpit de mirabellen en schik ze op de met amandelmeel bedekte bodem
Bakken: ongeveer 10 minuten op 200 graden
Laten afkoelen
Serveren met een toef van je topping, eventueel bestrooien met gember/sesamzaad etc.

Deze is niet erg zoet. Wil je hem zoeter, dan kun je hem voor het bakken overgieten met gesmolten boter met honing of golden syrup, of besmeren met een dun laagje abrikozenjam of wat je maar lekker vindt😀

20260823_180649.jpg

Weer een project af
De Ocio van Good Hope Lines. (Kaapstad S.A.)

20260823_180745.jpg

Een Staff Cruiser.
Speciaal voor de bemanning die na een periode van hard werken twee weken gebruik mag maken van het schip.

20260823_180829.jpg

20260823_180843.jpg

Maar met de stickers is duidelijk iets niet goed gegaan.

Binnenkort jarig en ik heb deze op mn lijstje gezet. Uiteindelijke kleur wat het gaat worden ben ik nog niet uit. Rood of een opvallende Fluorkleur met Zwart. Alles mogelijk met airbrush natuurlijk.
IMG_0504.jpeg

Binnenkort jarig en ik heb deze op mn lijstje gezet. Uiteindelijke kleur wat het gaat worden ben ik nog niet uit. Rood of een opvallende Fluorkleur met Zwart. Alles mogelijk met airbrush natuurlijk.
Bekijk bijlage 398016
Prachtig Albert!

Volgens mij is die sneller dan ik met Snelle Jelle. 😉😀

IMG_20260827_151709964_HDR_PORTRAIT.jpg

Een van mijn beste creaties ooit. Sticky toffee pudding met toffeesaus.

Op de achtergrond de slowcooker met daarin een linzen/zoete aardappel stoofpotje.

Even kijken of dit zo werkt, dit is een van mijn nieuwste hobby's.

Voor de rest dans (van ballet tot paaldans), yoga, pilates, kringlopen, katten, lezen, creatief rommelen voor danskostuums...

Dans is wel op zijn gat gevallen door het opspelen van mijn heup, wat een aangeboren afwijking blijkt te zijn en pas twee jaar geleden werd ontdekt. Gelukkig zijn yoga, pilates en zwemmen daar heel goed voor.

Bekijk bijlage 398134

Even kijken of dit zo werkt, dit is een van mijn nieuwste hobby's.

Voor de rest dans (van ballet tot paaldans), yoga, pilates, kringlopen, katten, lezen, creatief rommelen voor danskostuums...

Dans is wel op zijn gat gevallen door het opspelen van mijn heup, wat een aangeboren afwijking blijkt te zijn en pas twee jaar geleden werd ontdekt. Gelukkig zijn yoga, pilates en zwemmen daar heel goed voor.
Oh, wauwww! Toen ik 4 jaar oud was lag ik op mijn buik in de zandbak van de kleuterschool. Toen ze me vroegen wat ik daar aan het doen was, zei ik dat ik later zeemeermin wilde worden. En jij bent dat gewoon😍😍😍😍

@Giebeltje Dat kun jij ook! Doorheen de Benelux zijn er lessen, workshops en try outs! Het is soms even zoeken maar zeker de moeite.

@Giebeltje Dat kun jij ook! Doorheen de Benelux zijn er lessen, workshops en try outs! Het is soms even zoeken maar zeker de moeite.
Ahhh lijkt me leuk om voor mijn verjaardag te vragen, zo’n try out🧜‍♀️

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan