Wat is er nieuw

Water verversen / schoonmaken + filter

ik zou de volgorde aanpassen.

eerst het filter er uit, ramen schoonmaken .
dan pas afhevelen met een hevelklok
vervolgens filter schoongemaakt terug en vers water er bij.

dan haal je veel meer van het lossen vuil er uit
Kijk top! En het filter schoonmaken in het afgehevelde water?
 
Dierenwinkelguppen zijn gekweekt om snel op te gaan, daar hou je niet veel van over in de meeste gevallen.
Ongeacht de herhaalde combi van meer vrouwen op mannen gaan ze niet erg lang mee.
Eenmaal als je uit 1 vrouwtje wat jongbroed krijgt groeit het leuk door.
Ijzersterke guppen krijg je dan vanzelf en die kunnen met 10tallen in jou bakformaat hoor!against all ods☺
Heb er nu 2 mannen gupjes inzitten...
 
Het dood gaan van de guppen kan komen omdat ze op elkaar jagen, vechten. Je kan dus kiezen voor het houden van één enkele man gup. Of 1 man per twee vrouwtjes. Wil je dus 2 mannetjes, moet je 4 vrouwtjes. 6 guppen. 2 om 3 gaat soms ook nog wel.
Neem aan dat 2 mannetjes guppen ook gewoon gaat?
 
En die filterwatten vul je gewoon op in de cartridge zeg maar?
Dat hangt er vanaf hoe dat cartridge precies in het filter zit.
Ik heb ook zo'n filtertje en daar kan ik gewoon een strook watten in doen zonder verdere steun, maar of dat bij de jouwe ook kan moet je uitproberen.
 
Neem aan dat 2 mannetjes guppen ook gewoon gaat?
Mijn kennis van guppen is beperkt, maar ik weet wel dat het op zijn minst groepsvissen zijn. En dan is 2 veel te weinig om ze zich gelukkig te laten voelen. Nog afgezien van de discussie of mannetjesguppen happy zijn zonder vrouwtjes,maar daar begin ik niet aan.
 
Je ziet vaak dat ze uit frustratie achter elkaar aangaan maar dat kan @stanovic wel vertellen.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan