Ik zou de co2 minimaal 1 uur voordat het licht aangaat toevoegen want dan kan het weer op peil komen. Blijft hij blauw dan geef je te weinig co2.
Ja dat heb ik heeft u de films gezien hoe ik de co2 heb en of het O goed verdeelt wort heb ik gister gepost hier?In een paar uur kan de ph aardig zakken hoor.
klopt, planten moeten zich aanpassen en op het fotoverloop zie je dat mooi.Dus dit is dan een effect van nieuwe planten die zig aan passen aan een nieuwe aqarium heb een voor beeld van me klimop met oud blad en waar ik van denk nieuw blad foto's gemaakt moet ik hem nu heele maal kort knippen tot aan het nieuwe blad of zo laten door groeien
Zie foto's ik denk dat jullie dit bedoelen met nieuwe planten die moeten wennen voor dat ze mooi worden
Uitgaande van een po4 van 2 zou ik rond de 20mg nitraat gaan zitten.Oke zal ik dan nog extra nitraat toe voegen van 5 ml?
Dit was vorige week net me water ge test dus een week later voor de water wissel dit kwam er nu uit en wat kannje hier nu van zeggenWaardes van ongeveer 2 uur naar de water wissel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.