E EJAY Guest 4 november 2014 #1 Welke lelie kan ik plaatsen in mijn aquarium (kamertemperatuur 18-20 graden) ?
BigSmoke † Well-known member Erelid Lid geworden 4 november 2003 Berichten 7,647 Locatie Reuver Limburg 5 november 2014 #2 Nymphoides aquatica, Nymphoides thunbergia, Nuphar japonica Greetzz BigSmoke
Topicstarter Topicstarter E EJAY Guest 8 november 2014 #3 dank voor je reactie, ik zal eens gaan bekijken welke het beste past in het aquarium
Jones Well-known member Lid geworden 23 februari 2011 Berichten 10,227 Locatie Zundert 8 november 2014 #4 Nymphoides ezannoi heeft het hier altijd goed gedaan op kamertemperatuur.
Topicstarter Topicstarter E EJAY Guest 29 december 2014 #5 Jones zei: Nymphoides ezannoi heeft het hier altijd goed gedaan op kamertemperatuur. Klik om te vergroten... Deze zou ik het liefst willen kopen, vrijwel nergens in de (online) winkels verkrijgbaar. Misschien niet in deze periode?
Jones zei: Nymphoides ezannoi heeft het hier altijd goed gedaan op kamertemperatuur. Klik om te vergroten... Deze zou ik het liefst willen kopen, vrijwel nergens in de (online) winkels verkrijgbaar. Misschien niet in deze periode?
Jones Well-known member Lid geworden 23 februari 2011 Berichten 10,227 Locatie Zundert 31 december 2014 #6 Ik heb er hier 1 staan die je mag overnemen als je me een pb'tje stuurt.
Topicstarter Topicstarter E EJAY Guest 4 januari 2015 #7 ik heb al een andere gekocht, maar bedankt voor het meedenken.
Topicstarter Topicstarter E EJAY Guest 19 april 2015 #8 Iemand ook ervaring met een kaapse waterlelie of kleine waterlelie (vijver) in het aquarium?