mjgroep
Well-known member
Hallo allemaal,
Ik had al de wat oudere berichten gelezen en ik heb hierover ook advies nodig
aqaurium is 160 x 55 (Eheim insperia 500)
verloop lengte 4,5mm op 1000mm, wat neerkomt op ongeveer 0,26 graden (waterpas is 1 meter)
verloop diepte 6mm op 550mm, komt neer op ongeveer 0,63 graden (ook op de vloer gemeten en dat klopt aadrig)
(even uitgetekend in autocad ;-) )
de eerste ( lengte) laat ik voor wat het is, Torsie en glas zijn geen vrienden dus
de tweede heb ik het advies nodig.
zelf zat ik te denken om onder alle 5 de pootjes aan de voorkant een mdf lat vanb 6 mm te maken met 10 mm oversteek zodat de 2 pootjes aan de zijkant 10 mm over hebben. Dit om te voorkomen dat ze er net vanaf glippen
De hoogte van de bestaande pootjes is 18 mm
ik zou ook de achterste pootjes helemaal weg kunnen halen en een lat aan de achterkant neer kunnen leggen van 12 mm
Wat is jullie idee/advies
-lekker laten zoals het is,
-lat aan de voorkant of
-lat aan de achterkant
Vriendelijke groeten
marc
Ik had al de wat oudere berichten gelezen en ik heb hierover ook advies nodig
aqaurium is 160 x 55 (Eheim insperia 500)
verloop lengte 4,5mm op 1000mm, wat neerkomt op ongeveer 0,26 graden (waterpas is 1 meter)
verloop diepte 6mm op 550mm, komt neer op ongeveer 0,63 graden (ook op de vloer gemeten en dat klopt aadrig)
(even uitgetekend in autocad ;-) )
de eerste ( lengte) laat ik voor wat het is, Torsie en glas zijn geen vrienden dus
de tweede heb ik het advies nodig.
zelf zat ik te denken om onder alle 5 de pootjes aan de voorkant een mdf lat vanb 6 mm te maken met 10 mm oversteek zodat de 2 pootjes aan de zijkant 10 mm over hebben. Dit om te voorkomen dat ze er net vanaf glippen
De hoogte van de bestaande pootjes is 18 mm
ik zou ook de achterste pootjes helemaal weg kunnen halen en een lat aan de achterkant neer kunnen leggen van 12 mm
Wat is jullie idee/advies
-lekker laten zoals het is,
-lat aan de voorkant of
-lat aan de achterkant
Vriendelijke groeten
marc