Waterpas aquarium


J

Jalou

Guest
Wij hebben onlangs een tweedehands aquarium gekocht van 160x50x60 wat op de derde verdieping van een appartementencomplex staat. Het is een jaren '30 gebouw en de bak staat in een hoek van twee steunmuren, dus over het dragend vermogen van de vloer maak ik me weinig zorgen.

Het volgende echter wel: de bak helt als het ware naar voren, het hele gebouw is scheef (Amsterdam, jaren '30 zegt waarschijnlijk genoeg). De vloer is naar het midden van de woonkamer toe ietwat doorgezakt en dit zie je nu aan het aquarium. Het gaat maar om 2-2.5 centimeter tussen de onderkant van het meubel en de bovenkant van de bak. Ik vroeg mij af of iemand een idee heeft wat het effect op de lange termijn zou kunnen zijn? Wat zouden wij hieraan kunnen doen? Zouden we de bak op een of andere manier toch recht kunnen zetten zonder drukpunten te cre�eren? Dus misschien door een plaat onder het meubel te plaatsen? Of gewoon zo laten?

Ik ben benieuwd naar jullie idee�n!
 
Haha, jij de handige jongen! Ik had toevallig van de week je projectje al bekeken, maar ben na de eerste paar pagina's gestopt! Dat is wel een handige oplossing waar je daar mee komt, daar gaan wij ook eens naar kijken. Bedankt! ;)
 

Terug
Bovenaan