Ja probeer ik al 2 jaar weg te nemen… En blijf ondertussen inderdaad bezig😂Onthou dat dit een lapmiddel is en dat je de oorzaak weg moet nemen want anders blijf je bezig denk ik.
waterstofperoxideis is juist goedkoop (online).
Ja dan kun je beter de 4 literse nemenOnlangs er wel achter gekomen dat het na verloop zijn tijd zijn werking verliest dus koop geen 5L jerrycans meer.

Hou het wel bij 1literJa dan kun je beter de 4 literse nemen![]()
![]()
![]()
https://tipsvoorjou.com/waterstofperoxide-onmisbaar-in-elk-huishouden/Ik gebruik het zo weinig dat ik een klein flesje van de Etos koop. Meestal tegen algen zet ik carbo in en veelal een stootkuur.
Een werkweek kan lang duren. Om je weer wat jonger te laten voelen kun je een bad nemen met daaraan toegevoegd een beetje waterstofperoxide. Voeg aan een vol bad ongeveer 2 kopjes waterstofperoxide toe. Geniet een half uur lang van de verkwikkende en verjongende eigenschappen van waterstofperoxide.

Ik heb weleens stootkuur gedaan maar zie dan 0 resultaat. Carbo werkt bij mij alleen als ik het direct erop smeer boven water, op hout bijvoorbeeld.Ik gebruik het zo weinig dat ik een klein flesje van de Etos koop. Meestal tegen algen zet ik carbo in en veelal een stootkuur.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.