Waterverversings methode.

Dat is hem inderdaad, John! En het klopt dat hij vrij prijzig is - ik heb er bijna 63 euro incl. verzenden voor betaald. Aan de andere kant kost een goed opvoerpompje ook wat en dit is wel hele degelijke kwaliteit. Dat ding van JBL kost je ook gauw 50 euro en dan vind ik dit de meerprijs wel waard.
 
Awel ,betaalde voor mijn opvoerpompje 15 euro.
eh vijverpompje.

Vul ik vanuit de wastafel.
 
Dat weet ik, Bertus, en heb ik ook overwogen. Maar dit leek mij makkelijker en het bevalt tot nu toe goed. Opvoerpompje vond ik ook een gedoe omdat ik dan weer met een haspel moet gaan slepen voor stroom. Dit systeem is voor mijn situatie een hele goede oplossing. :)
 
J, scheelt ,bij mij zit het om de hoek ,buiten de douche.
zit in 1 loop, badkamer , naar zijkamer.
 
Dat scheelt inderdaad. Ik moet of naar de keuken, of naar de badkamer en bij beide zit er geen stopcontact naast de wastafel. Komt bij dat de stopcontacten bij de bakken ook al vol zitten met alle apparatuur.
 
benvo zei:
Vrijdag, mijn verversings dag heb ik nog gepoogd middels aanzuigen water naar de wasbak te transporteren. Op de een of andere manier krijg ik dit niet voor elkaar. Of moet dan ook eerst de slang vol zijn? Komende vrijdag ga ik, "het slang volloop principe", ondermeer door Marcello beschreven, uitproberen. 'k Ben benieuwd!


Groet,
Ben.

De slang moet vol zijn, ik koppel hem aan de kraan laat hem stromen tot ik geen bubbels meer in het aquarium uit de slang zie komen en dan koppel ik de slang van de kraan af.

De slang moet bij mij in de keuken van de vloer meer dan een meter omhoog, en toch stroomt het water netjes de wasbak in.

Ben ben blij dat het bij mij werkt, moet toch al gauw zo'n 350 liter p/w wisselen beneden.
 
Terug
Bovenaan