Ancistruz
Well-known member
- Lid geworden
- 16 januari 2019
dan vraag ik mij af wat vroeger dan anders was dan nu?Misschien was ik niet duidelijk maar ik vond zijn vraagstelling erg vreemd vandaar dat ik een vraag terug stelde. Niemand kan hem vertellen wat de toekomst brengt.
Er zijn mensen die 4 keer per jaar waterwisselen en nergens problemen mee hebben en er zijn mensen die wekelijks wisselen en aldoor problemen hebben.
Voor mijn gevoel probeert hij te zeggen dat zonder alle heden daagse poespas het allemaal goed kan gaan net zoals vroeger maar dat weet ik niet zeker dus stelde ik een vraag terug. Of heb ik iets verkeerd gezegd?
ik zou dan zeggen Commercie
Here comes some thoughts...
Bedrijven geven aan om 1x per week waterwissel te doen vanwege de welzijn van je vissen ( maar uiteindelijk willen zij ermee verdienen) want je zou dan watervoorbereider nodig hebben en een bacto spul en filter media vervangen
Ik bedoel is het nodig die watervoorbereiders en zuiveraars enz. zoals Aquatan en Toxivec en al die andere spul..
Ik gebruik het wel maar als het niet hoeft ( duis geen invloed heeft op ammoniak en of Nitriet) dan doe ik het niet meer.
Scheelt me weer wat geld.