Als je het uur bedoeld ja, de rest is me totaal onduidelijk omdat je op de schermpjes eigenlijk zo goed als geen aanwijzingen te zien krijgt.
Zoals je ziet heb je vijf vakjes. Om te starten staat in het eerste de cijfers 1,2 en 3 in 2 en 4 vakje stond niets in 3 en 5 vakje stond 1.
Na wat prutsen ..................ik dacht zoals ik in de handleiding las 🙂 staat er nu in vakje 1,3 en 5 een 1 in vakje 2 en 3 staat er niets. Ik veronderstel dat ik dus nu per ongeluk een tijd instelde, alleen ging dat ding dan over naar 2 maar dat hoef ik helemaal niet . Nadien kan ik ( ik althans niet ) niet oproepen op welke tijd het voeren nu gaat doorgaan want als ik dat probeer kom ik als weerom terecht in de instellingen. Ik heb nou buiten het aquarium gemonteerd op een manier dat ik kan zien of het nu werkelijk éénmaal werkt echter is dat ding dermate stil dat ik t misschien wel niet ga horen/zien alleen ga vaststellen door t voer die er al dan niet zal uitgevallen zijn.
K vond ook op you tube een demo filmpje ...........in t italiaans maar dat van mij gaat niet verder als si si domani..of is dat spaans 🙂 en visuel kan je van t filmpje er ook al weinig van leren