Steefnew
Active member
- Lid geworden
- 22 april 2025
- Leeftijd
- 37
goedemorgen, ik zal me even netjes voorstellen.
Ik ben Stéphanie, 36jr
Moet een beetje lachen want zoals velen zag ik al kom ik terug in deze prachtige hobby
Ik heb jaren lang aquaria gehad, van 60ltr tot 450ltr.
Na verhuizing en kids krijgen nu al jaren niets meer, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en de liefde voor aquaria en garnalen blijft.
Graag zou ik nu een garnalen bakje opstarten, voor t eerst daar specifiek voor en dus ook aanzienlijk kleiner.
En wil me ook wat meer richten op t scapen
Inmiddels was mijn oog gevallen op een Dennerle 60 cube
Alleen wat n drama om
Er nu een mooie onderkast onder te vinden.
Iemand bekend met de kasten van merk Ciano? Heb daarvan en leuke 40x40 kast gezien
Voor andere tips voor kast houd ik me graag aanbevolen! (Onder de €100 aub)
Mijn kennis is inmiddels wat verroest dus ik vermoed dat ik redelijk wat vragen zal gaan stellen.
Ik sta in ieder geval open voor alle tips en adviezen, want schapen en nano ben ik
Nog nieuw in
Ik ben Stéphanie, 36jr
Moet een beetje lachen want zoals velen zag ik al kom ik terug in deze prachtige hobby
Ik heb jaren lang aquaria gehad, van 60ltr tot 450ltr.
Na verhuizing en kids krijgen nu al jaren niets meer, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en de liefde voor aquaria en garnalen blijft.
Graag zou ik nu een garnalen bakje opstarten, voor t eerst daar specifiek voor en dus ook aanzienlijk kleiner.
En wil me ook wat meer richten op t scapen
Inmiddels was mijn oog gevallen op een Dennerle 60 cube
Alleen wat n drama om
Er nu een mooie onderkast onder te vinden.
Iemand bekend met de kasten van merk Ciano? Heb daarvan en leuke 40x40 kast gezien
Voor andere tips voor kast houd ik me graag aanbevolen! (Onder de €100 aub)
Mijn kennis is inmiddels wat verroest dus ik vermoed dat ik redelijk wat vragen zal gaan stellen.
Ik sta in ieder geval open voor alle tips en adviezen, want schapen en nano ben ik
Nog nieuw in