Webwinkel Vuurgarnalen gezocht


Tiny_25

Well-known member
Lid geworden
17 januari 2013
Berichten
647
Ik wil met een aantal weken een grote groep Vuurgarnalen in mijn aquarium hebben.

Nu kan ik in mijn regio niks vinden.
Heb geen auto, dus even ophalen gaat niet.

Zijn er webshops waar je Vuurgarnalen kunt bestellen en dat deze verstuurd kunnen worden?

Moet uiteraard wel een goede webshop zijn.
 
Dit doe je toch niet per post als je iet wat dierenvriend bent?
Kom op nou!
 
Ik vind het persoonlijk niet kunnen. Dat geeft mijn inziens enorme stress. Hoe goed je dat ook verpakt, ze gaan heen en weer kletsen bij het transport. Daarbij heb je nog al die temperatuurverschillen onderweg.

Ik heb eens een pakje laten komen uit Nederland wat de post kwijt geraakte en later (meer dan een maand) met grote retour toekwam. Als dat garnalen zijn, zijn ze dood.
 
Tja meningen verschillen daarover natuurlijk. Maar ik heb er een goede ervaring mee.
 
Dit doe je toch niet per post als je iet wat dierenvriend bent?
Kom op nou!


Hoelang zi
Ik vind het persoonlijk niet kunnen. Dat geeft mijn inziens enorme stress. Hoe goed je dat ook verpakt, ze gaan heen en weer kletsen bij het transport. Daarbij heb je nog al die temperatuurverschillen onderweg.

Ik heb eens een pakje laten komen uit Nederland wat de post kwijt geraakte en later (meer dan een maand) met grote retour toekwam. Als dat garnalen zijn, zijn ze dood.

Hoe denk jij dat al die vissen en garnalen in Nederland komen?

Lopen? Vliegen???? Jaaaaa. Met het vliegtuig.

Trek nou geen gevolg van post.nl naar post.be. Geen grotere puinhoop gezien. daar.

Track en trace. tot de grens prima, toen raakte het ineens zoek.

Nou omgekeerd. Post.be Top. post.nl. top .2 dagen.
 
Wellicht heb ik ongelijk. Maar zou het zelf nooit doen.
Mijn excuses, wou niet betweterig overkomen.
 

Terug
Bovenaan