Wat is er nieuw

Welk aquarium?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kate
  • Startdatum Startdatum
K

Kate

Guest
Hallo!

Een tijdje geleden nam ik 2 zebradanio's bij mijn goudvissen. Ondertussen ben ik, mede dankzij dit forum, heel wat wijzer geworden en zitten mijn goudvissen in een vijver en ik heb nu 4 zebradanio's. Ze beginnen nu toch echt te groot te worden voor mijn bak (60*30) en ik zou ze graag ook in een school houden (10 tot 12tal). Mogelijks met nog 1 of 2 andere vissen erbij. Maar ik vraag mij af welke grootte van aquarium ik hiervoor het best voorzie (liter en lengte). In de winkel zeggen ze dat mijn 60*30 voldoende is, maar ik zie zelf al dat dit niet het geval is.
Zijn er ook andere dingen waarmee voor hen rekening gehouden moet worden bij de aanschaf van een aquarium?

Alvast bedankt!

Volgens mij werd hier 100cm aangeraden voor zebra danio's. Als dat mogelijk is, heb je ook veel opties voor medebewoners.

Volgens mij werd hier 100cm aangeraden voor zebra danio's. Als dat mogelijk is, heb je ook veel opties voor medebewoners.

Een meter lukt. Ben verkocht aan die zebra danio's en wil vooral dat ze de ruimte en bronnen hebben die ze nodig hebben om het goed te stellen. Is er ook een minimum aantal liter?

Veel standaard 100cm bakken zijn 100x40x40 of 100x40x50.. je zal zo rond de 150-200 liter uitkomen.

Aqualantis levert ook diepere/hogere meterbakken geloof ik, afijn je moet kiezen wat jij mooi/betaalbaar vind.

Veel standaard 100cm bakken zijn 100x40x40 of 100x40x50.. je zal zo rond de 150-200 liter uitkomen.

Aqualantis levert ook diepere/hogere meterbakken geloof ik, afijn je moet kiezen wat jij mooi/betaalbaar vind.
Ah ok, super, bedankt voor de adviezen! Zal zeker eens kijken naar de Aqualantis! 't Is nog wat nieuw voor mij en vind het wel fijn om wat rond te kijken 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan