Ja hè, maar wel wat gevoeliger begreep ik.Die kende ik nog niet, meteen even opgezocht. Ook een leuke met die verschillende kleuren en dat gemarmerde.
Mag ik je aquarium eens zien? Hoe jij je waaierhandjes houdt?Die kende ik nog niet, meteen even opgezocht. Ook een leuke met die verschillende kleuren en dat gemarmerde.
Ik maak vandaag wel even een overzichtfoto. Maar of je er veel aan hebt weet ik niet. Ze zitten bij mij namelijk niet op de plek in de stroming die ik gedachten had, maar goed verstopt in een gedeelte met heel veel kienhout, beplanting en voor zover ik weet weinig stroming. Ik zie ze eigenlijk nooit. Hopelijk komt dat als ze ouder zijn.Mag ik je aquarium eens zien? Hoe jij je waaierhandjes houdt?
Ik vind het toch leuk om een overzichtje te zien hoor.😊Ik maak vandaag wel even een overzichtfoto. Maar of je er veel aan hebt weet ik niet. Ze zitten bij mij namelijk niet op de plek in de stroming die ik gedachten had, maar goed verstopt in een gedeelte met heel veel kienhout, beplanting en voor zover ik weet weinig stroming. Ik zie ze eigenlijk nooit. Hopelijk komt dat als ze ouder zijn.
https://aquaforum.nl/threads/aqualantis-splendid-80-ultra-van-dirkness.185741/#post-2573450Ik vind het toch leuk om een overzichtje te zien hoor.😊
Dank u meneer, ik dacht dat het om een ander aquarium ging.😊
Dat is hem inderdaad. Het plan was, om net zo als in een eerder aquarium, dat de waaierhandjes op het kienhout rechts in de stroming gingen waaieren. Ze zitten nu tussen de rotsen en het kienhout links. Waar geen stroming is. Schiet mij maar lek.Dank u meneer, ik dacht dat het om een ander aquarium ging.😊
Misschien was het daar weer te hard.🤣Dat is hem inderdaad. Het plan was, om net zo als in een eerder aquarium, dat de waaierhandjes op het kienhout rechts in de stroming gingen waaieren. Ze zitten nu tussen de rotsen en het kienhout links. Waar geen stroming is. Schiet mij maar lek.
Er zitten holen in dat kienhout waar ze in passen en er groeien planten op en rond. Maar het is inderdaad een meer onbeschut gedeelte. Mijn vorige waaierhanden kozen juist zo'n plek uit en gingen vol in het zich zitten waaieren. Maar die waren toen al een heel stuk groter. De grootste, Sjarl, tikte de 11cm aan (gemeten na zijn dood, hij kwam helaas niet uit een vervelling). Sjarl is zo'n 8 jaar oud geworden. Sjors, Sjaak en Sjarita werden een jaar of 7.Misschien was het daar weer te hard.🤣
Ik heb even gekeken, maar denk dat daar geen beschutting genoeg is naar hun zin.
Wat een geweldige namen.Er zitten holen in dat kienhout waar ze in passen en er groeien planten op en rond. Maar het is inderdaad een meer onbeschut gedeelte. Mijn vorige waaierhanden kozen juist zo'n plek uit en gingen vol in het zich zitten waaieren. Maar die waren toen al een heel stuk groter. De grootste, Sjarl, tikte de 11cm aan (gemeten na zijn dood, hij kwam helaas niet uit een vervelling). Sjarl is zo'n 8 jaar oud geworden. Sjors, Sjaak en Sjarita werden een jaar of 7.
De 6 die ik nu heb (Herrie, Berrie, Jerrie Gerrie, Ferry en Hans) zijn nu een cm of 4. Misschien groeit hun moed met ze mee.
Ik dacht aan Rien Mien Pien en Lien
Of Ronny Gonny Bonny en Clyde
Dan kan ik ook nog Johnny toevoegenOok leuk. Ik zou voor de 2e optie gaan.×D
Zoiets had ik bij mijn baardkuifhoentjes: Kip en NuggetIk had er ooit twee. Die heetten Gar en Naal.
Z'n aandelen zijn net weer meer waard gewordenTrigonostigma espei ( ja John😊)

Wat denk jij over hoeveelheden? 15 espei?Henny is een hele verstandige vrouw![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel de bak is maar ik had destijds in de meterbak met 190 liter een stuk of 12 dacht ik. Maar die bak was ook een en al planten dus dat nam ook veel ruimte weg.Wat denk jij over hoeveelheden? 15 espei?
200 liter.Ik weet niet hoeveel de bak is maar ik had destijds in de meterbak met 190 liter een stuk of 12 dacht ik. Maar die bak was ook een en al planten dus dat nam ook veel ruimte weg.
Denk dat 15 wel kan want in de Aquatlantis 100 van 200 liter heb ik ook 13 Koningszalmen en 6 keizertetra s.
Die vind ik leuk, maar heb begrepen dat je die nauwelijks ziet omdat je ze vooral in schemering en nacht ziet. Dat vind ik minder.Misschien is een Kuhli iets?
https://aquainfo.nl/artikel/pangio-kuhlii-indische-modderkruiper/
Misschien ff de leesbril van John lenen. 😀Die vind ik leuk, maar heb begrepen dat je die nauwelijks ziet omdat ze vooral in schemering en nacht ziet. Dat vind ik minder.
Ik heb er eerlijk gezegd niet veel mee gevonden. Ik kreeg alleen 2 soorten barbelen.😛Dat snap ik helemaal. Maar als er eentje tussen zit, die je aan spreekt, kun je gericht op zoek naar iemand die ze had/heeft.
(Ik ben me niet zo heel erg regiogericht, dus kan goed zijn dat dat voor anderen ook geldt....)
Daarom had ik ook een search voorgeparkeerd. Soms valt er meer weg als eigenlijk zou moeten met meerdere parameters.Ik heb er eerlijk gezegd niet veel mee gevonden. Ik kreeg alleen 2 soorten barbelen.😛
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.