Wat is er nieuw

Welk filter voor de Juwel Lido 120?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Susanne
  • Startdatum Startdatum
kellemes zei:
Susanne zei:
Is toch duidelijker als ik het kan zien, ik ga kijken of ik contact kan krijgen krijgen met Willem Wezel.

En? Kreeg je 'm te pakken? 😉

Heb het nog niet geprobeerd, ben nog te druk geweest. Waag vandaag of morgen wel een poging.

jessicapilon zei:
https://www.youtube.com/watch?v=e6dJdFOgnX0

Hier zie je een beetje hoe en wat en op Google kun je wel meer video s vinden nog.
Ik snap dat het moeilijk lijkt maar het is echt waar kinderlijk eenvoudig. Ik krijg amper een spijker recht in de muur en snap alles nog.
Er is eigenlijk niks aan te snappen zou ik bijna zeggen 😉.

Haha, dat moet ik het ook wel kunnen. 😉 Zal binnenkort de link eens bekijken, bedankt!

Ja het is echt simpel hoor en op youtube staat genoeg om een indruk ervan te krijgen.
Succes met je besluit in ieder geval 😀 😉.

jessicapilon zei:
Ja het is echt simpel hoor en op youtube staat genoeg om een indruk ervan te krijgen.
Succes met je besluit in ieder geval 😀 😉.

Dankje!

Ik heb Willem van Wezel te pakken gekregen. Gaan een afspraak maken, ben heel benieuwd!

Lecturer in Recent Runes zei:
Als je hem er uit haalt zou ik hem altijd vervangen door een buitenfilter, anders kun je hem qua filterkwaliteit echt beter laten zitten. Bij mij kropen er wel altijd garnalen in, maar visjes heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik heb er nu een Eheim Ecco Pro 200 op draaien en dat is perfect - filtert goed, prima stroming en mooi weg te werken in het kastje. Ik vind het echt stukken plezieriger dan een binnenfilter.

Die is nog duurder dan de 2213, wat is het verschil tussen beide en waarom is de ecco nog duurder dan de 2213?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan