Welk klein aquarium voor garnalen


De Aquael Pat Mini is perfect voor een 20 liter bak.
Als je het besteld via wwww.amazon.de dan kun je kiezen met welke spons je het geleverd wilt hebben.
Beide zijn geschikt voor Garnalen maar de fijnmazige spons werkt beter..
Ook is de prijs gunstiger in Duitsland.
Succes ermee.
 
Ik werk ook sinds kort met die filter en die bevalt prima. Ik heb deze in de SF Expert 30.
 
Leuk dat dialoog met jezelf :p
Heel herkenbaar hier ;)

Veel plezier met je nieuwe bakje! Houd je ons op de hoogte!
Altijd leuk om te volgen zoiets.
 
Man heeft m net opgehaald :D het is een Rena aqua 20. Morgen ga ik langs Aqua-ferrytale voor grind, plantjes en een nieuw filter
 
Rena 20 is een leuk bakje. Staat hier ook :)
 
Ik las gisteren een topic van iemand en die noemde 40*20*25 een rena 40. ALs ik google kan ik die echter niet vinden.
Daar zaten alleen vissen in volgens mij, maar dit is toch te klein?
Wel grappig, we gaan morgen samen naar Aqua-Ferrytale, man vindt het stiekem toch wel leuk :D

Maar inderdaad mooi bakje! Binnenkort ook maar een fotoalbum starten :D
 
Tip: vooral eerst eens rondkijken en nog niet te veel aanschaffen buiten een paar basisdingetjes.
 
Bedankt voor de tip M&I :) Ik ga op mijn gemak kijken en laat mij goed informeren. Ik heb er echt zin in.
Ben via wat doorlinken op een van jullie eerste bakken terecht gekomen, dus ik worstel me nu +30 pagina's door haha, ook erg leuk en leerzaam :)

Wel grappig, mijn vader kwam gisteren ons zoontje ophalen en de Rena staat op het aanrecht. Oh zegt mijn vader, je hebt al een aquarium.. Ik dacht dat je die voor je verjaardag wilde..
Had ik hem niet verteld, had hij waarschijnlijk via mijn zusje gehoord, en ik vermoed dat hij allang blij was dat hij niets meer hoefde te verzinnen haha. Heb maar uitgelegd dat dit een tijdelijk klein bakje is, en dat het grote werk volgend jaar komt :)
 
welnee gewoon je vader aan laten komen met een meterbak, kan vriendlief er niet onderuit :D
 

Terug
Bovenaan