Welk kreeftje in 20 liter?


S

SaschaR

Guest
Hallo,

Hier maar even proberen. Ik had de vraag al gesteld in samenstelling visbestand, maar heb daar nog geen antwoord gehad. Ik heb een 20 liter bakje die aan het indraaien is en wil daar straks een kreeftje in houden. Weet iemand of de Cambarellus schufeldtii kan?
 
20 liter is best weinig en wel heel minimaal zelfs voor een dwergkreeftje,is het bakje bruto of netto 20 liter?
Zag net de afmetingen in een ander topic,denk dat het kreeftje wel voldoende heeft aan de inrichting en het wel kan.
 
Dank voor je antwoord. Het is inderdaad een klein bakje, maar er zit een mooi stuk hout in waar schuilplekken onder zitten en er staan aardig wat planten in de bak. Nu dan nog een tijdje indraaien en ondertussen op zoek naar het kreeftje! Toevallig iemand die een kweker weet?
 
Ze staan regelmatig op marktplaats.
Bedenk me nu ineens iets,aangezien je bakje open is en kreeftjes bekend staan om weleens te ontsnappen is het risico zo wel heel erg aanwezig natuurlijk...
 
Ja, komt nog een dekruitje op. Even langs een glashandel binnenkort vragen of ze wat over hebben voor een klein bedrag.
 

Terug
Bovenaan